A MiniCRM és a Számlázz.Könnyen.hu integrációja

A GMail, a Shoprenter, a Naptár és a Google Analytics integráció után most már a Számlázz.Könnyen.hu számlázó rendszerrel is tud alapértelmezetten kommunikálni a MiniCRM. Az integrációnak köszönhetően a Számlázz.Könnyen.hu és a MiniCRM át tudnak egymásnak adatokat adni azért, hogy összehangolt legyen az értékesítés és számlázás működése.

Hogyan kapcsolható össze a MiniCRM a Számlázz.Könnyen.hu rendszerrel?

  • Ha még nincs MiniCRM rendszerünk, akkor az alábbi linken létrehozhatunk egy tesztrendszert: https://www.minicrm.hu/arak/
  • Lépjünk be a Számlázz.Könnyen.hu rendszerébe az alábbi oldalon: https://szamlazz.konnyen.hu
  • Adjuk meg a szükséges adatokat a Számlázz.Könnyen.hu rendszerben. (Részletes leírást a beállításokról a MiniCRM Súgó oldalán a lenti linken talál.)

Mit tud?

  • A sikeres szinkronizálás eredményeként a MiniCRM-ben lévő, Vevő státuszú ügyfelek adatai betöltődnek a Számlázz.Könnyen.hu rendszerbe.
  • Ha elkészültünk egy számlával, az automatikusan feltöltődik a MiniCRM rendszerünkbe is, az adott ügyfél adatlapjához.
  • A Számlázz.Könnyen.hu rendszerben lévő vevők neve mellett megjelenő MiniCRM ikonra kattintva át tudunk ugrani az ügyfél MiniCRM-ben lévő adatlapjára is.

A MiniCRM és a Számlázz.Könnyen.hu integrációval kapcsolatosan részletesebb technikai leírást az alábbi Súgó oldalunkon olvashatunk:

http://help.minicrm.hu/entries/20316417-A-MiniCRM-es-a-Szamlazz-Konnyen-hu-szamlazo-program-integracioja