ÚJ: Időpontfoglaló alkalmazás a MiniCRM-ben!

Itt az új ‘Időpontfoglaló’ a MiniCRM-ben, amivel egy régi igényre hozunk megoldást! Akár az értékesítők szabad óráit akarod feltölteni, akár a szakemberek naptárát akarod feltölteni konzultációkkal, tanácsadással, szeretni fogod!
Videón néznéd meg? Itt egy rövid ‘Unboxing VIDEÓ’ az új termék beüzemeléséről..
 

Kinek hasznos?

  • Értékesítési vezetőknek, akik minimalizálni akarják a technikai háttérfeladatokra szánt időt, és a lehető legtöbbet akarják kihozni a csapatukból.
  • Cégvezetőknek, akiknek a csapatában gyakran okoz feszültséget, hogy egy kollégánál többen is egymásra foglalnak időpontot és minden érintett munkáját akadályozza a zavar.

Mi változott?

  • A MiniCRM-ből kiküldött emailben kapott linken egy időpontfoglaló oldalra jut az ügyfél.
  • A kapott oldalon választhat magának a kolléga által megadott szabad időpontok közül.
  • A foglalható időpontok megjelenítésénél a MiniCRM figyelembe veszi a MiniCRM-ben az adott időszakra beütemezett teendőket, így megelőzi a foglalt időpontokra rászervezést.
  • A lefoglalt időpontra beütemezett teendőt kap a kolléga.
  • A kapott teendőről a kolléga push üzenetet kaphat, hogy tervezni tudjon a (Naptárában is automatikusan megjelenő) feladattal.
Nagyon várjuk a visszajelzéseiteket az időpontfoglalóról, biztosak vagyunk benne, hogy lehet még csiszolni rajta, egyelőre látni akarjuk, milyen élethelyzetekben és hogy tudjátok használni.  

Hol érhető el az Időpontfoglaló?

A főmenüben, az érintett termék neve melletti legördülő menüben található ‘Időpontfoglaló’ értékre kattintva.
Javaslatod van az új Időpontfoglaló működéséhez?
  • Nézd meg a Kívánságlistán, lehet, hogy már felkerült a kérések közé!
  • Like-old a meglévő kérést, ha szerepel benne a Te igényed! A legtöbb Like-ot kapott kérések közül válogatunk, mikor javítunk a meglévő funkciókon, vagy újat akarunk gyártani Nektek!
  • Vedd fel új kívánságként, ha nem találod a korábban felvett kérések listájában!