Ügyfélvisszajelzések felhasználása

Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje

Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Ezért nem működnek az értékesítési „praktikák”

Norcen Gábor - értékesítési vezető - MiniCRM

Jól sejtem, hogy előfordult már veled olyan, hogy olvastál egy cikket vagy láttál egy videót, ami látszólag tele volt hasznos tippekkel, és azt gondoltad, ez fogja meghozni a várva várt…

Tovább olvasom

A MiniCRM receptje a dolgozói elégedettséghez

Cégvezetőként a legnagyobb erőforrásaink a munkavállalóink, vagyis legfőbb értékünk az ember. A munkaerő hiánya és a meglévő megtartásának nehézsége a jelenlegi munkaerő piaci helyzetben lassan mindenki problémája. Lehet, hogy nem…

Tovább olvasom

Interjú: Hogyan lesz családi értékekből árbevétel?

Bár a Teamlab, a csapatépítők szervezésével foglalkozó márka története csak 2019-ben kezdődött, szerveztek már egész napos programot a Coca-Cola dolgozóinak, izgalmas játékokkal pezsdítették fel az OTP alkalmazottainak egy napját, és…

Tovább olvasom

Kik a szellem érdeklődők és miért rettegj tőlük?

A szellem érdeklődőkről nehéz lenne izgalmas filmet csinálni. Ők nem ijesztgetnek függönyök mögül, nem bújnak elő éjszaka az ágy alól, de még csak a csapokat sem tekergetik, hogy frászt hozzanak…

Tovább olvasom

Így rejtőzködik (legalább) még egy kolléga a cégedben

Mekkora potenciál van a cégedben? Éppen elbírjátok a terhelést vagy ha a nyakatokba szakad egy rakás munka, még akkor is magabiztosan tudjátok majd kezelni? Ezen érdemes elgondolkodni, mert előbb-utóbb talán…

Tovább olvasom

A túlzó célok tönkreteszik az értékesítő csapatot

Minden nagy eredmény az emberiség történetében úgy jött létre, hogy valamilyen elképesztő, de konkrét cél került a szemük elé. És addig nem tágítottak, amíg el nem érték. Legyen az a…

Tovább olvasom
1 31 32 33 34 35 86