
Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje
Közzétéve: 2025. 09. 04.
/
Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
"Értékesítési előrejelzés" riport kiterjesztése Projektek modult alakítottál át sales modulnak? ejnye.. de azért mostantól itt is eléred a riportot, ha a modul beállításánál az "értékesítést" választod. Okosított MiniCRM kereső Ha…
Mi ez? A MiniCRM szeretne eléd rakni egy új képernyőt, ahol egy másik "riportálási" szemszögből közelítheted meg a saját és kollégáid érdemi aktivitásait. Csekkold, hogy melyik nap milyen haladást és…
Válts nagyobb sebességre! Az Értékesítési modul az esetek legnagyobb részében a CRM motorja. Kis túlzással, erről szól az egész: hogyan tudjuk legjobban támogatni értékesítésed. Szerintünk úgy, hogy: Nemcsak szoftvert (mint…
Idén is meg kell állnunk egy rövid pillanatra csak, hogy együtt ünnepeljünk. A 2014-es Telekom Üzleti Appok versenye I. helyezés után, tavaly Marketing Fesztivál díjas, idén pedig MagyarBrands díjas a…
Egy jól működő CRM kialakítása nem egy emberes feladat. Feltéve, hogy egy jól működő, minden munkatárs által rendszeresen használt és kedvelt rendszert szeretnél bevezetni. Ahogy előző bejegyzésünkben kifejtettük, a kollégákat…
Magyarországon a KSH 2014-es IKT (Információ és Kommunikációs Technológiák) elemzése szerint a kis- (10-49 fő), a közép- (50-249 fő) és nagyvállalatok (250+ fő) közül a számítógépet használók sorrendben 11, 25,…