Cégépítők - Dr. Kertész Mihály - Artisan Marketing

Thaiföldről vezetem a magyar cégemet, 200 automatizmussal – Dr. Kertész Mihály, Artisan Marketing

Miért bonyolítjuk túl a marketinget? Mitől lesz egy kampány tényleg eredményes, és mi az, ami csak pénzégetés? Ebben az epizódban dr. Kertész Mihállyal, az Artisan…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Push Notifications – avagy légy mindig képben!

Kerülj képbe azonnal, ha egy munkatársad felvesz neked egy teendőt! mi kell hozzá? hogy vegyenek fel (vagy rakjanak át rád) teendőt a munkatársakmotiváció, hogy ne a "struccpolitikát" válaszd és akarj…

Tovább olvasom

[Újdonságok] 36. hét

"Értékesítési előrejelzés" riport kiterjesztése Projektek modult alakítottál át sales modulnak? ejnye.. de azért mostantól itt is eléred a riportot, ha a modul beállításánál az "értékesítést" választod.  Okosított MiniCRM kereső Ha…

Tovább olvasom

[Újdonság] Wall of progress (Béta)

Mi ez?  A MiniCRM szeretne eléd rakni egy új képernyőt, ahol egy másik "riportálási" szemszögből közelítheted meg a saját és kollégáid érdemi aktivitásait. Csekkold, hogy melyik nap milyen haladást és…

Tovább olvasom

Új értékesítési modul – Légy hatékony!

Válts nagyobb sebességre! Az Értékesítési modul az esetek legnagyobb részében a CRM motorja. Kis túlzással, erről szól az egész: hogyan tudjuk legjobban támogatni értékesítésed. Szerintünk úgy, hogy: Nemcsak szoftvert (mint…

Tovább olvasom

MagyarBrands 2016 díjas a MiniCRM

Idén is meg kell állnunk egy rövid pillanatra csak, hogy együtt ünnepeljünk. A 2014-es Telekom Üzleti Appok versenye I. helyezés után, tavaly Marketing Fesztivál díjas, idén pedig MagyarBrands díjas a…

Tovább olvasom

Alakítsátok ki együtt a rendszert!

magyar crm rendszer

Egy jól működő CRM kialakítása nem egy emberes feladat. Feltéve, hogy egy jól működő, minden munkatárs által rendszeresen használt és kedvelt rendszert szeretnél bevezetni. Ahogy előző bejegyzésünkben kifejtettük, a kollégákat…

Tovább olvasom
1 35 36 37 38 39 86