Cégépítők - Csereklei Zoltán - pelenka.hu

Luxusautó árát fizette a domainért – megérte? A 7 milliárdos pelenka.hu alapítója: Csereklei Zoltán

Csereklei Zoltán vállalkozói életútja kiváló példája annak, miként lehet a korai kudarcokból tanulva, tudatos stratégiai gondolkodással és bátor, néha szokatlannak tűnő döntésekkel sikeres céget építeni.…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Keresőoptimalizálás, vagy keresőmarketing?

Nem olyan régen, a Google frissített a keresőrobotok működésén. Az eddigi keresőoptimalizálási (SEO) tippek, trükkök, most kevésbé működhetnek jól. A Google Analytics-ből is eltűnt, hogy milyen kereső szóval kerültek az…

Tovább olvasom

A MiniCRM íze

Tegnap este a MiniCRM csapata kirúgott a hámból, rögtönzött céges összejövetelt tartottunk. A MiniCRM-es lányok saját készítésű tortával kedveskedtek a fiúknak, és a végén az üres tálca is elárulta, hogy…

Tovább olvasom

Landing Page: ismeretlen látogatóból komoly érdeklődő

Landing Page (továbbiakban érkező oldal) az a felület, ahova hirdetésből átkattintanak, rendszerint egy olyan aloldal, ami közvetlen az oldalon barangolva nem érhető el. Kimondottan a hirdetésünkhöz (ami lehet Adwords, Etarget,…

Tovább olvasom

Állítson ki számlát 2 perc alatt a MiniCRM számlázójával!

Friss ropogós hír: Elindult a MiniCRM új számlázója a MiniCRM-be integrált számlázó termékként! Az online számlázó program segítségével tehát komplett megoldást is tudunk kínálni azoknak, akik egy rendszerben szeretnék kezelni…

Tovább olvasom

Mit lehet tenni, hogy előrébb jussunk a Google-ban?

A Google robotjai igen összetett módon értékelik az oldalakat, melyek alapján rangsorolni fognak a keresőben egy adott szóra, szóösszetételre. Ezek az algoritumsok természetesen „top secret” kategóriába tartoznak, melyeket a programozók…

Tovább olvasom

Miért éri meg több honlapot üzemletetni?

  Nem vagyunk egyformák, sem mint szolgáltató, sem mint vásárló. Míg a vásárló a személyisége és igényei szerint fog dönteni, valószínűleg Ő nem fog változtatni a szokásain, addig mi szolgáltatók,…

Tovább olvasom
1 68 69 70 71 72 84