A COVID alatt nulla, mára 3 milliárd forint a bevétel – Tatár György, HotelPremio Group
Közzétéve: 2025. 10. 22.
/
Mi kell ahhoz, hogy valaki több mint húsz éve a vendéglátásban dolgozva ma is növekedjen? Ebben az epizódban Tatár György, a HotelPremio Group alapítója és…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Cikksorozatunk második részében újabb 5 tartalomtípust mutatunk be, melyek mankóként szolgálhatnak céges blogjuk színesítéséhez és minőségi vezetéséhez. Felmérés, kutatás publikálása Jól ismerjük már a fámát, váljunk a közönségünk szakértőjévé! Ezt…
A MiniCRM legújabb, professzionális design sablonjainak segítségével Ön is egyszerűen adhat egyedi megjelenést hírlevelének, ajánlatainak, vagy akár az egész céges levelezését egységes formába hozhatja. Válasszon a sötétkék, üzletiesebb (TIPP: tanácsadás,…
Ahhoz, hogy céges blogot vezessünk, a lehető legfontosabb és leginkább triviális feladatunk, hogy elkezdjünk írni. Persze a tartalommarketingre épülő látogató (majd ügyfél) szerző munkánk ennél jóval összetettebb feladat. A céges…
A marketingesek 92%-a használja a közösségi oldalak valamelyikét az adott cég kommunikációjához. De hogyan lehet ez igazán hatékony? Hogyan növelhetjük követőink, olvasóink elköteleződését? Persze, egyszerűnek hangzik a recept: építsünk közösséget,…
Cégünk erőforrásait akkor tudjuk megfelelő irányba állítani, ha pontosan látjuk, melyik módszer működik és melyik nem. Erről csak akkor lesz tiszta képünk, ha minősítjük érdeklődőinket és ügyfeleinket. Biztos a legtöbb…
Húsvéti videónkban Attila arról beszél, hogyan spórolhatunk értékes órákat munkatársainknak űrlapok használatával. Megtudhatjuk, hogyan vezethetjük érdeklődőinket egy zárt, előre felépített rendszerbe, illetve az is kiderül, hogyan tudunk nagy számú megkeresést is…