Cégépítők - Berszány Tibor - Bertis

A garázsból indulva építettünk egy több milliárdos cégóriást – Berszány Tibor, Bertis

Ebben az epizódban Egerszegi Krisztián beszélget Berszány Tiborral, a Bertis Group alapítójával és vezérigazgatójával, aki a húsiparban elért sikerein keresztül mutatja meg, mit jelent hosszú…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

7+7 tipp, hogyan küldjünk hírlevelet spam bejelentés nélkül?

Ha hírlevelet küldünk, gyakran szembesülhetünk azzal, hogy levelünk fennakad a spam szűrőkön és a levélszemét közé kerül be. Ha betartunk néhány apró, de fontos szabályt a hírlevél készítésekor, elkerülhetjük a…

Tovább olvasom

Legutóbbi termékbemutatónk

Péntek délelőtt megrendezésre került az első MiniCRM Termékbemutató. Az érdeklődők megismerkedhettek a MiniCRM főbb funkcióival és többek között azt is bemutattuk, hogyan segítheti a MiniCRM a folyamatok rendszerbe állítását, az…

Tovább olvasom

A MiniCRM szűrői

Ahogy általában az informatikai rendszerekkel, úgy a MiniCRM-mel szemben is alapvető igény, hogy a nyilvántartott adatok közül bizonyos szempontok szerint kiválogassunk néhányat. Ezt a legegyszerűbben az oldalsávot használva tehetjük meg:…

Tovább olvasom

Változások a MiniCRM-nél

2010 elején, több éves fejlesztési munka után megszületett a MiniCRM ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer. Az akkoriban még csak 3 alkalmazottal tevékenykedő MiniCRM az elmúlt 2 és fél év alatt rengeteg változáson ment…

Tovább olvasom

Online eszközök cégünk ügyfélszolgálatában

A mobil- és webes kommunikáció dinamikus fejlődésének köszönhetően napjainkban cégünk szinte már minden területen kihasználhatja a vezeték nélküli technológiai megoldások és az online eszközök kínálta lehetőségeket üzleti hatékonyságunk növelése érdekében.…

Tovább olvasom

Hasznos ötletek a hatékony ügyfélszolgálat kialakításához

Legutóbbi, két CRM tanácsadónkkal készített interjú után most Király Istvántól, a MiniCRM ügyfélszolgálatos kollégájától kapunk néhány jó tanácsot a hatékony ügyfélszolgálat kialakításával és működésével kapcsolatosan. Megtudhatjuk, hogyan kamatoztathatjuk a MiniCRM-et…

Tovább olvasom
1 80 81 82 83 84 87