
Azt hittük, a mobiltelefon csak játék, ma nem tudunk élni nélküle – Charaf Hassan, a BME rektora
Közzétéve: 2025. 06. 18.
/
Lehet-e egy libanoni faluból induló fiatalból Magyarország egyik legnagyobb egyetemének rektora? Ez az epizód egy rendkívüli emberi és szakmai történetet mutat be: Charaf Hassan, a…
Tovább olvasomGarázscégből a 80 milliárdos bevételig és a nemzetközi vállalatig: Tibor Dávid, a Masterplast elnöke
Forbes & Business Fest vezetők: A toxikus emberek megölik a cégedet | Galambos Márton & Tóth Gergely
Mi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
A legtöbb cég nem ismeri fel azt a lehetőséget, hogy ha az első vásárlás után kellő figyelmet fordít a vevőire, akkor azok visszatérő vevővé válhatnak, ezáltal újraértékesítésből is pénzhez juthat…
Adatlapjainkat - a különféle mezőkben nyilvántartott adatok alapján - bármilyen szűrési feltételek szerint csoportosíthatjuk, attól függően, hogy számunkra éppen mi a fontos. Mindegy, hogy a 30 és 45 év közötti,…
Legújabb MiniCRM rendszerünkben a speciális, valamint egyedi adatokat mezőkben tart(hat)juk nyilván, melyeket az adott modulon belüli adatlapokon érhetünk el. Ezen mezők: kiemelt szereppel bírnak az adatlapok csoportosításában, személyre szóló üzenetekbe…
A legújabb projekt alapú, online ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerünk segítségével valamennyi céges adatunkhoz pillanatok alatt hozzáférhetünk és akár egy telefonbeszélgetés közben is azonnal átfogó képet kaphatunk az üzleti eseményekről, az érintett cégekről…
Az ügyfeleinktől származó információk kiértékelése alapján az eddigi tapasztalataink azt mutatják, hogy a hazai vállalkozások értékesítésében két alapvető kihívással szembesülhetünk. 1. Az egyik ilyen alap probléma, hogy ha az értékesítésünk folyamata…
Blogsorozatunk következő szereplője a hazai munkaruházat és munkavédelmi eszközök gyártásában és kereskedelmében nyújt teljes körű szolgáltatást. Az Ipari Munkaruha Kft. ügyvezetője, Juhász Attila mesél arról, kis cégként hogyan tudott versenyben…