Garantált bevételnövelő tippek I.

Garantált tippek, amivel több bevételt érhetsz el I.: Érd el azokat, akik korábban már vásároltak! Ha valaki már vásárolt a cégedtől, a marketinged egyszer már meggyőzte. Tapasztalatból tudja, hogy milyen…

Tovább olvasom

Mi a CRM?

A CRM – Customer Relationship Management – a vevőkkel való kapcsolattartást elősegítő rendszer. Ha az összes vevőadatot egy helyen tároljuk, könnyebben tudjuk őket értelmezni. A vevőkapcsolat menedzsment 4 alapvető komponensből…

Tovább olvasom

Megbotránkoztató az idiótamentes környezet?

A MiniCRM új webes alkalmazás fejlesztőt keres! A Profession.hu - n található álláshirdetésünkbe szerettük volna belevenni, hogy aki jelentkezik, lehetőséget kap egy garantáltan idiótamentes környezet megtapasztalására - szimplán, mert hisszük,…

Tovább olvasom

KKV közösségi média A-tól Z-ig 3. rész: Facebook és Google Plus

KKV közösségi média

A KKV-s közösségi média használattal foglalkozó cikksorozatunk harmadik részében a közösségépítők két alappilléréhez érkeztünk. Végigvesszük a Facebook és a Google Plus üzleti felhasználásával kapcsolatos legfontosabb alapelveket és tudnivalókat. A legismertebb…

Tovább olvasom

B2B lead generálás: melyek a legjobb csatornák?

Lead generálás: az érdeklődés felkeltése a terméked/szolgáltatásod iránt. Minél több „minőségi” leaded van, annál több bevételre tehetsz szert. B2B cégeknek azonban sokkal nehezebb dolguk van, mint a B2C üzleteknek, hiszen…

Tovább olvasom

Melyik hirdetési módszer a leginkább kifizetődő?

A legtöbb startuppernek meggyőződése, hogy a marketing az AdWords-nél kezdődik és ér véget. Azonban ha beszűkülten csak egyfajta hirdetési módszerben gondolkodsz, könnyen lecsökken az elérhető közönséged – és nem is…

Tovább olvasom