4 tipp melyek nélkül ne videómarketingezzen!

Íme 4 tipp, melyek nélkül ne vágjon bele a videómarketingbe!

Videó és YouTube marketing, sokat hallunk ezekről a kifejezésekről, illetve arról az egyre több vállalkozó számára bebizonyosodott tételről, hogy igenis érdemes az internet audiovizuális tartalmai felé kacsintgatni. Nem meglepő, hogy…

Tovább olvasom

Pénteki tippek 8. – Legyen ön a gyorsabb!

A gyors visszahívás akár négyszeres növekedést is hozhat a sikeres lezárások számában. Próbálja ki Ön is! Ha nincs még MiniCRM-e, igyényeljen egyet ingyenesen, abban is tudja tesztelni az alábbi módszert.…

Tovább olvasom

Szólítsa meg látogatóit valós időben – LiveChat integráció

Rengeteg olyan lehetőség létezik, mellyel érdeklődőinkkel kapcsolatot létesíthetünk, azonban a weboldalba épített chat alkalmazás segítségével akkor tudunk beszélgetést kezdeményezni, amikor épp az oldalunkon böngésznek. A LiveChat éppen egy ilyen weboldalba…

Tovább olvasom

Így írjunk érdekes tartalmat

Értékes tartalom írása

Bizonyára sokunk találkozott már olyan cikkel, videóval, hanganyaggal, mely szakmailag velős hatást gyakorolt rá. A következő cikkben három fontos tényezőt boncolgatunk az értékes tartalom megírásának aspektusából. Mi lenne a célunk?…

Tovább olvasom

6 nonverbális trükk a weboldalunkhoz

Íme 6 nonverbális trükk, mellyel javíthatjuk weboldalunk teljesítményét.

Egy weboldalnak 0.05 másodperce van arra, hogy jó „első benyomást” tegyen a látogatóra. Igen, itt még közel sincs tartalmi elem, csak és kizárólag a látvány, ami kommunikációs szempontból a nem…

Tovább olvasom

Így váltsunk ki érzelmeket a weboldalunkon

Váltsunk ki érzelmeket a weboldalunkon

A weboldal készítők és grafikusok elsősorban a logika oldaláról közelítették meg a munkájukat az utóbbi időszakban: navigálási metodikák, felhasználói élmény, konverzióra való törekvés. Ám, mi a helyzet az érzelmekkel? Mindannyian…

Tovább olvasom