MiniCRM

Szólítsa meg látogatóit valós időben – LiveChat integráció

Termékbemutató

Rengeteg olyan lehetőség létezik, mellyel érdeklődőinkkel kapcsolatot létesíthetünk, azonban a weboldalba épített chat alkalmazás segítségével akkor tudunk beszélgetést kezdeményezni, amikor épp az oldalunkon böngésznek.
A LiveChat éppen egy ilyen weboldalba beépíthető alkalmazás, mely mostantól már a MiniCRM-mel is tud integrálódni.

Miért jó a weboldalba építhető chat?

Azonnali információ: Weboldalára érkező látogatók a lehető leghamarabb megkaphatják kérdéseikre a választ.

Leszólítás lehetősége: akár a valós életben személyesen, chat segítségével weboldalán is megvalósítható a leszólítás lehetősége.

Hatékonyság növelése: Chat használatával tovább növelheti online értékesítésének vagy ügyfélszolgálatának hatékonyságát.

livechat

Mire való a LiveChat-MiniCRM integráció?

Az Ön weboldalát böngésző látogatókkal beszélgetést kezdeményezhet egy, a weboldalán automatikusan felugró LiveChat ablakon keresztül. Az integráció segítségével az ügyfeleivel és érdeklődőivel lefolytatott LiveChat-es beszélgetései egy automatikusan felvételre kerülő adatlapon láthatóak majd MiniCRM rendszerében.

LiveChat integráció 5 perc alatt

1. Regisztráljon egy LiveChat fiókot a következő linken: https://www.livechatinc.com/signup/

2. Az integrációs beállításokat LiveChat fiókjában az alábbi linken érheti el: https://my.livechatinc.com/settings/webhooks

3. A MiniCRM-ben létrehozott LiveChat feldolgozón állítsa be a cél státuszt és vegyen fel fix mezőket. A kapott linket a LiveChat fiókjában megadva a beszélgetések automatikusan rögzítésre kerülnek a MiniCRM-be.

Az integrációról bővebb technikai leírást a LiveChat integráció súgó oldalunkon olvashat.

Érdekesnek találtad a bejegyzést?

Iratkozz fel blog értesítőnkre, és havonta elküldjük a legnépszerűbb cikkeket.

Kommentek: 0 hozzászólás


Szólj hozzá:


A bejegyzéshez nem lehet hozzászólni.