Email küldés saját Google / Microsoft fiókból
Tartalomjegyzék:
- Hogyan működik a funkció?
- Ki számára hasznos?
- Hogyan tudom beállítani?
- Milyen limitációkra kell figyelnem?
Hogyan működik a funkció?
A funkció segítségével mostantól lehetőséged van a MiniCRM-ből úgy emailt küldeni, hogy az ne csak az ügyfeled postaládájába jusson el, hanem saját levelezőrendszered “Elküldött / Sent” mappájába is bekerüljön – mintha közvetlenül onnan küldted volna ki.
A beállítást követően:
- Az általad választott feladóval küldött levelek automatikusan megjelennek saját Gmail / Outlook fiókod „Elküldött / Sent” mappájában.
- A levelek a MiniCRM szerverei helyett a saját levelezőrendszereden keresztül kerülnek kiküldésre.
- Természetesen az email a MiniCRM előzményei között továbbra is elérhető marad, biztosítva az ügyféltörténet átláthatóságát.
Ki számára hasznos?
Ez a megoldás Neked szól, ha…
- Fontos számodra, hogy keresni tudj az elküldött levelek tartalma alapján.
- Szeretnéd, hogy minden MiniCRM-ből küldött leveled automatikusan megjelenjen a leveleződben, egyfajta biztonsági mentésként.
- Nem Te vagy az általad használt domain tulajdonosa – például alvállalkozóként, franchise partnerként vagy egy nagyobb cég részeként használod a rendszert – így nem tudod elvégezni a biztonságos levelezéshez szükséges domain beállításokat (SenderID, DKIM, Branded).
Hogyan tudom beállítani?
1.) Kattints a jobb felső sarokban a „Profil beállítások” menüpontra!
2.) Válaszd ki a „Telefonszám és email” fület!
3.) Döntsd el, hogy Gmail vagy Outlook fiókot szeretnél használni!
Az összeköttetés során választhatod a MiniCRM felhasználódhoz tartozó email címet (amellyel bejelentkezel a rendszerbe) vagy a Termék beállítások menüpontban beállított központi vagy egyedi feladók egyikét.
4.) Ismerd meg az email küldési limiteket, majd fogadd el a feltételeket!
5.) Kattints az „Összekötés” gombra és jelentkezz be a fiókodba az engedélyezéshez!
6.) Ezt követően már kész is vagy, aktív a kapcsolat!
Milyen limitációkra kell figyelnem?
Fontos: A Google és a Microsoft egyedi email küldési limiteket határoz meg!
Google (Gmail)
- Személyes fiók – Maximum napi 500 email
- Céges fiók (Google Workspace) – Maximum napi 2000 email
Microsoft (Outlook)
- Az összeköttetéshez kizárólag céges fiók használható.
- Maximum napi 10.000 email
- Maximum 500 címzett / email
A küldési limitek figyelembe veszik a manuálisan, automatizmus által és tömegesen küldött leveleket.
További tudnivalók:
- Egyszerre csak egy Gmail és egy Outlook fiók összekapcsolására van lehetőség.
- Az alias email címek nem támogatottak, kizárólag elsődleges email címek használhatók.
- Alias email cím: sajatnev+teszt@cegnev.hu
- Elsődleges email cím: sajatnev@cegnev.hu
- Egy Google felhasználóhoz csak egy MiniCRM felhasználót lehet rendelni, így ha a Google fiók már más MiniCRM felhasználóhoz van rendelve (akár Google naptár szinkronizáción keresztül) a rendszer nem engedélyezi az összeköttetést.