Email küldés saját Google / Microsoft fiókból

Tartalomjegyzék:

  1. Hogyan működik a funkció?
  2. Ki számára hasznos?
  3. Hogyan tudom beállítani?
  4. Milyen limitációkra kell figyelnem?

Hogyan működik a funkció?

A funkció segítségével mostantól lehetőséged van a MiniCRM-ből úgy emailt küldeni, hogy az ne csak az ügyfeled postaládájába jusson el, hanem saját levelezőrendszered “Elküldött / Sent” mappájába is bekerüljön – mintha közvetlenül onnan küldted volna ki.

A beállítást követően:

  • Az általad választott feladóval küldött levelek automatikusan megjelennek saját Gmail / Outlook fiókod „Elküldött / Sent” mappájában.
  • A levelek a MiniCRM szerverei helyett a saját levelezőrendszereden keresztül kerülnek kiküldésre.
  • Természetesen az email a MiniCRM előzményei között továbbra is elérhető marad, biztosítva az ügyféltörténet átláthatóságát.

Ki számára hasznos?

Ez a megoldás Neked szól, ha…

  • Fontos számodra, hogy keresni tudj az elküldött levelek tartalma alapján.
  • Szeretnéd, hogy minden MiniCRM-ből küldött leveled automatikusan megjelenjen a leveleződben, egyfajta biztonsági mentésként.
  • Nem Te vagy az általad használt domain tulajdonosa – például alvállalkozóként, franchise partnerként vagy egy nagyobb cég részeként használod a rendszert – így nem tudod elvégezni a biztonságos levelezéshez szükséges domain beállításokat (SenderID, DKIM, Branded).

Hogyan tudom beállítani?

1.) Kattints a jobb felső sarokban a „Profil beállítások” menüpontra!

2.) Válaszd ki a „Telefonszám és email” fület!

3.) Döntsd el, hogy Gmail vagy Outlook fiókot szeretnél használni!

Az összeköttetés során választhatod a MiniCRM felhasználódhoz tartozó email címet (amellyel bejelentkezel a rendszerbe) vagy a Termék beállítások menüpontban beállított központi vagy egyedi feladók egyikét.

4.) Ismerd meg az email küldési limiteket, majd fogadd el a feltételeket!

5.) Kattints az „Összekötés” gombra és jelentkezz be a fiókodba az engedélyezéshez!

6.) Ezt követően már kész is vagy, aktív a kapcsolat!

Milyen limitációkra kell figyelnem?

Fontos: A Google és a Microsoft egyedi email küldési limiteket határoz meg!

Google (Gmail)

  • Személyes fiók – Maximum napi 500 email
  • Céges fiók (Google Workspace) – Maximum napi 2000 email

Microsoft (Outlook)

  • Az összeköttetéshez kizárólag céges fiók használható.
  • Maximum napi 10.000 email
  • Maximum 500 címzett / email
A küldési limitek figyelembe veszik a manuálisan, automatizmus által és tömegesen küldött leveleket.

További tudnivalók:

  • Egyszerre csak egy Gmail és egy Outlook fiók összekapcsolására van lehetőség.
  • Az alias email címek nem támogatottak, kizárólag elsődleges email címek használhatók.
    • Alias email cím: sajatnev+teszt@cegnev.hu
    • Elsődleges email cím: sajatnev@cegnev.hu
  • Egy Google felhasználóhoz csak egy MiniCRM felhasználót lehet rendelni, így ha a Google fiók már más MiniCRM felhasználóhoz van rendelve (akár Google naptár szinkronizáción keresztül) a rendszer nem engedélyezi az összeköttetést.