Felhasználók aktivitása

Megmutatja, hogy ki, mennyi és milyen típusú teendőt zárt le, mennyi egyedi emailt küldött ki, és hány hívást kezelt a modulban.

Riport beállítások

  • Szűrés aktivitás dátumára: Az itt beállított időszaknak megfelelően fogja a riport megjeleníteni azokat az aktivitásokat, amelyeknél szeretnénk megvizsgálni, hogy melyik kategóriába estek (szerzés, megtartás, elvesztés, egyéb).
  • Felhasználók és csoportok: Az itt kiválasztott felhasználók, felhasználói csoportok (új értékesítési modul esetén) adatlapjait vizsgálja a riport.
  • Lezárás típusa: Ezzel tudod megnézni a Sikeresen és/vagy Sikertelenül lezárt teendőket.
  • Minősítés (csak új értékesítési modul esetén): Az itt beállított minősítésű (Vip, Célcsoport, Nem célcsoport) adatlapokat vizsgálja a riport.
  • Nézet: Itt tudod megadni, hogy heti, havi, vagy negyedéves bontásban szeretnéd látni az adatokat.

Táblázat

  • Első oszlopban mindig egy dátum/intervallum jelöli, hogy mikor voltak az aktivitások.
  • Hívások: Telefonhívások számát jelöli, amelyek vagy az Android alkalmazásból vagy az integrált Telefonközpontból származnak
  • Email: Egyedi emailek száma
  • SMS: Egyedi SMS-ek száma
  • Az utolsó két oszlop kivételével pedig a modulban használható teendő típusok láthatóak
  • Adatlapok száma: Megmutatja, hogy hány adatlapon lettek lezárva a teendők.
  • Összesen: Adott időszakban ennyi aktivitás történt.
A kékkel színezett számokra kattintva azokat látod, akiknél le volt zárva az oszlopnak megfelelő teendő.
A táblázat annak megfelelően változik, hogy a fenti időszakban milyen típusú teendő volt lezárva. Ha a fenti időszakban nem volt lezárva Típus nélküli teendő, akkor ilyen oszlopot nem fogsz látni, csak olyat, amit használtatok.