MinervaTel integráció

MinervaTel és MiniCRM előfizetés esetén lehetőség van arra, hogy a két rendszert összekapcsold. Ennek köszönhetően, a MiniCRM-ből tudsz hívásokat indítani, amelyek ezután hívás előzményként megjelennek az adatlapon egy hangfájl formájában, így később visszahallgathatod a beszélgetést.

Szükséges eszközök:

  • MinervaTel
  • MiniCRM
  • VoIP kliens / Internetes hívásra felkészített mobilkészülék
Adminisztrátori jogosultság és Professional előfizetés szükséges a beállításhoz.

Összekapcsolás lépései

1.) A jobb felső sarokban kattints a beallitasok-gomb ikonra.

2.) A fenti kék sávban kattints a Rendszerre.

3.) Bal oldalon a Voip API dobozban válaszd ki a MinervaTel-t.

4.) Kattints az voipapikulcs ikonra és a megjelenő API kulcsot küldd el a MinervaTel-nek, hogy be tudják állítani az ottani előfizetésedhez.

5.) Az API kulcs készítése gomb alatti 4 mező értékét a MinervaTel-től tudod elkérni.

6.) Attól függően, hogy milyen VoIP klienset használsz, be kell állítani a megfelelő prefixet (callto, sip, oa, mt, egyedi).

7.) A Profil oldalon meg kell adni, hogy milyen Mellék tartozik ahhoz a telefonszámhoz, ami a MinervaTel rendszeredben hozzád van rendelve.

8.) Sikeres összekapcsolás után a beszélgetés részletei megjelennek az adott ügyfél adatlapján az előzmények között a hívás befejezését követően.

Ha szeretnéd a nem fogadott hívásokat a MiniCRM-ben kezelni, hogy ne maradj le egyetlen hívásról sem, abban az esetben egy bejövő e-mail feldolgozót készíthetsz a MiniCRM rendszerén belül, melyben az ott kapott e-mail címet lehetőséged van beilleszteni a MinervaTel admin felületére. Az ArenimTel erre vonatkozó beállításához kattints a linkre: ArenimTel admin oldal. Itt kattints a telefonszámodra, majd az értesítések fülre. Ide illeszd be a bejövő e-mail feldolgozóban található e-mail címet.