Opennetworks integráció

Opennetworks és MiniCRM előfizetés esetén lehetőség van arra, hogy a két rendszert összekapcsold. Ennek köszönhetően, a MiniCRM-ből tudsz hívásokat indítani, amelyek ezután hívás előzményként megjelennek az adatlapon egy hangfájl formájában, így később visszahallgathatod a beszélgetést.

Szükséges eszközök:

  • Opennetworks
  • MiniCRM
  • VoIP kliens
Adminisztrátori jogosultság és Professional előfizetés szükséges a beállításhoz.

Összekapcsolás lépései

  1. A jobb felső sarokban kattints a beallitasok-gomb ikonra.
  2. A fenti kék sávban kattints a Rendszerre
  3. Bal oldalon a Voip API dobozban válaszd ki az Opennetworks-öt
  4. Kattints az voipapikulcs ikonra és a megjelenő API kulcsot küldd el az Opennetworks-nek, hogy be tudják állítani az ottani előfizetésedhez.
  5. A Profil oldalon meg kell adni, hogy milyen Mellék tartozik ahhoz a telefonszámhoz, ami az Opennetworks rendszeredben hozzád van rendelve.
  6. Állítsd be prefix-ként az alábbi értéket: Egyedi
  7. Ezután a megjelenő Egyedi URL részbe az alábbi URL-t kell beilleszteni:

    https://user:pass@vipex.opennet.hu/dial.php?exten=opennet_mellekszam&phone_number={%Phone%}

    Ezekben cserélendő a user és a pass (mindkettőt az Opennetworks biztosítja) valamint a opennet_mellekszam (ez annak a melléknek a száma kell hogy legyen, ami az adott felhasználóhoz tartozik)

  8. Sikeres összekapcsolás után a beszélgetés részletei megjelennek az adott ügyfél adatlapján az előzmények között a hívás befejezését követően.