Cégépítők - Berszány Tibor - Bertis

A garázsból indulva építettünk egy több milliárdos cégóriást – Berszány Tibor, Bertis

Ebben az epizódban Egerszegi Krisztián beszélget Berszány Tiborral, a Bertis Group alapítójával és vezérigazgatójával, aki a húsiparban elért sikerein keresztül mutatja meg, mit jelent hosszú…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Működik a 4 napos munkahét? Érvek pro és kontra

4 napos munkahét

1990 óta mindannyian tudjuk, hogy az élet 8 óra munkából, 8 óra pihenésből és 8 óra szórakozásból áll. Az elmúlt években azonban az lett a fő kérdés, hogy hetente hány…

Tovább olvasom

Eladtam a cégem, de pár hónap múlva visszavettem – Megyeri Domonkos

Megyeri Domonkos - Cégépítők

„Én az a típusú ember vagyok, aki először megépíti a kerítést, és csak a biztonságos terepre lép ki a komfortzónájából” – osztotta meg vállalkozói hozzáállását Megyeri Domonkos, a Cégépítők Podcast…

Tovább olvasom

A cég digitalizálásának legfontosabb lépései

cég digitalizálás

Alighanem lehetetlen olyan céget találni idehaza, amelyik valamilyen mértékben ne esett volna át digitális transzformáción az elmúlt években, évtizedekben. Az élet egyszerűen mindenkit rákényszerített, hogy új technikákat tanuljon meg, és…

Tovább olvasom

Startupból nemzetközi exit, avagy a Starschema sikertörténete – Csillag Péter

Csillag Péter - Cégépítők

„Próbáltunk olyan céget csinálni, amiben nincsenek rossz példák” – fogalmazta meg a Starschema alapításának kulcsgondolatát Csillag Péter, a Cégépítők Podcast aktuális vendége. A Starschema egy egyszerű startupként indult, ám hatalmas…

Tovább olvasom

15 dolog, ami nélkül nem lehet jól működő szervezetet építeni – Marketing Fesztivál Különkiadás

„A legdrágább kincsünk az időnk” – ezzel a felütéssel kezdte előadását Egerszegi Krisztián, a MiniCRM tulajdonosa és a Cégépítők Podcast alapítója és műsorvezetője a Marketing Fesztiválon. Ebből a rendhagyó epizódból…

Tovább olvasom

7+1 pro tipp az ügyfél-elégedettség növeléséhez

ügyfél-elégedettség

Nem hívtak fel a megbeszélt időpontban, lehetetlen volt őket elérni e-mailben, semmibe vették a panaszomat, késve érkezett meg a rendelés – csupa mindennapos, teljesen átlagos ügyfélpanasz egy random cégnél. Vajon…

Tovább olvasom
1 15 16 17 18 19 87