
Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje
Közzétéve: 2025. 09. 04.
/
Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
December eleje van, már túl késő céges karácsonyi bulit rendezni - gondolhatnád. Nos, hagyományos ünnepségre már valóban nincs idő, hiszen aligha akad szabad étterem, elérhető catering-cég vagy hely a wellnesshotelekben.…
Végre: automatikus sorszám generálás és szerkesztés a MiniCRM-ben Új funkció került bekapcsolásra díjmentesen a rendszeredben! Ha kezeltek egyedi sorszámokat, az automatikus sorszám generálás nagyon fog tetszeni! Videón néznéd meg a…
Videón néznéd meg MiniCRM mobil alkalmazás új funkcióját? Itt egy rövid videó arról, hogy működik! (tovább…)
Frissült az előzmények megjelenése: Új layout, és két hasznos trükk! Ha szeretnéd megtudni, hogy milyen lépéseket tettünk azért, hogy felhasználóbarátabb és intuitívabb legyen a MiniCRM felülete, ez a cikk neked…
Ha az ügy az elsődleges, garantált a profit is – Pistyur Veronika & Bridge Budapest / Oktogon Ventures story
Közzétéve: 2022. 11. 30.
/

“Olyan dolgot nem csinálunk, amit csak a pénzért csinálunk, az ügy az elsődleges” – mondja a Cégépítők podcast aktuális vendége, Pistyur Veronika, a Bridge Budapest és az Oktogon Ventures társalapítója…
Milyen is egy online vagy digitális marketingügynökség? Pörgős, kreatív, sokrétű – és általában (és jó esetben) túlterhelt. Vagyis sokféle feladat tornyosul a csapat előtt, amiket rövid határidővel kell megoldani, és…