Hogyan vett meg egy magyar céget egy 75 milliárd dolláros cégcsoport? – Kun Szabolcs, Arenim
Közzétéve: 2025. 12. 17.
/
A sikeres techcégek története szinte soha nem lineáris. Kun Szabolcs útja különösen jó példája annak, hogyan lehet kitartással, tanulással és folyamatos stratégiai tisztítással eljutni a…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Home office, távmunka, hibrid munkavégzés - néhány kifejezés, amit mondjuk 2019-ben még nem igazán tudtunk volna hova tenni. Persze, már akkor is létezett otthoni munkavégzés, de csupán a munkavállalók elenyésző…
Megújult a MiniCRM mobil alkalmazás! Ahogy szoktuk, a Ti kívánságaitokból válogattuk ki azokat, amik a legtöbb szavazatot kapták. Videón néznéd meg az új mobil funkciókat?Itt egy rövid videó az újdonságokról!…
Ha a napi rutinod része, hogy rengeteg kimenő és/vagy bejövő hívásod van, és megszoktad, hogy több tucat fül van nyitva a böngészőben a visszahívások miatt, az új funkciónk favorit lesz…
Az egyéni vállalkozásnak kétségkívül megvannak az előnyei - nem véletlenül számít idehaza az egyik leggyakoribb vállalkozási formának. Sokszor azonban kevésnek vagy meghaladottnak tűnik, ilyenkor pedig más cégtípus után kell nézned.…
„A magyar e-kereskedelmi piac legalább 80%-át lefedjük” | Rácz Csaba és az Árukereső story
Közzétéve: 2022. 06. 08.
/
„Olyan sosem fordul elő, hogy végtelen kapacitásod van és mindennel tudsz foglalkozni” – oszlatott el egy, a cégvezetők körében népszerű utópisztikus elképzelést a Cégépítők podcast aktuális vendége. Ezúttal Rácz Csaba…
Sok cég és vállalkozó követi el azt a hibát, hogy elégedetten hátradől, ha egy érdeklődő árajánlatot kér. Azt gondolják, hogy ez az ügyfél már zsebben van, és ami ezután jön,…