
Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje
Közzétéve: 2025. 09. 04.
/
Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Új integrációs lehetőség a MiniCRM-ben: kapcsold össze a fiókodat RoadRecord útnyilvántartó fiókoddal, és szinte automatikussá teheted a havi útnyilvántartásod vagy a kiküldetési rendelvényed elkészítését. (tovább…)
Érezted már azt, hogy felesleges kiadnod a feladatokat, mert annyi idődbe telt elmagyarázni, ellenőrizni, javítani, újra csinálni, hogy előbb végeztél volna, ha megcsinálod magad? Ha a válaszod igen, nem vagy…
Egy CRM bevezetése (vagy bármilyen nagyobb változtatás) általában nem sétagalopp. A technikai kihíváson túl, a sok újdonság implementálása mellett gyakran meg kell küzdenünk a kollégák ellenállásával is. Érthető, ha a…
Elek Márton már egyfajta legenda a MiniCRM köreiben. A sorozatvállalkozó, Borháló alapító, Geppetto belsőépítész iroda cégtulajdonos és hobbiból CRM bevezetéssel foglalkozó tanácsadó nevét annyiszor hallottam az irodában, hogy érthető kíváncsisággal…
A CAD-Terv vezetője folyamatos fejlődésre törekszik, mélyen hisz az innovációban és nem zárkózik el a változásoktól. Viszont soha, semmilyen projektbe nem vág bele átgondolt stratégia nélkül. Tapasztalt és tudatos vezetőként…
Nincs ok a pánikra, de van elég okunk felkészülni. A COVID-19 koronavírus járvány hamarosan ideér. Az is lehet, hogy már most is van fertőzött ember a városban, csak még nem…