Cégépítők - Csereklei Zoltán - pelenka.hu

Luxusautó árát fizette a domainért – megérte? A 7 milliárdos pelenka.hu alapítója: Csereklei Zoltán

Csereklei Zoltán vállalkozói életútja kiváló példája annak, miként lehet a korai kudarcokból tanulva, tudatos stratégiai gondolkodással és bátor, néha szokatlannak tűnő döntésekkel sikeres céget építeni.…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

12 ok, ami miatt többet értékesít egy CRM-et használó cég

(tovább…)

Tovább olvasom

8+1 tipp, hogy garantáltan elveszítsd a legjobb értékesítődet

Unod már, hogy a legjobb értékesítőid milliókat hoznak a cégnek? Hogy hónapról hónapra túlszárnyalják a célokat, inspirálják a csapatot és lehetővé teszik a cég növekedését?  Friss statisztikák, valamint a saját…

Tovább olvasom

100 milliókat ajándékoznak az értékesítők a konkurenciának

Egyre nagyobb biznisz lett megtölteni a közösségi médiát olyan vállalkozói tippekkel, hogy higgy a termékedben, legyél más mint a többiek és rögtön özönleni fognak a vásárlók. Bármennyire is szeretnénk hinni…

Tovább olvasom

Így lett a MiniCRM az első munkatársam

Gondolom mindenki úgy kezdi a vállalkozását, hogy elővesz egy füzetet, és abba kerül bele minden, ami a vállalkozásával kapcsolatos. Én legalábbis így kezdtem.  Miután bármi beindul, ebbe a füzetbe kerülnek…

Tovább olvasom

Egyszeri vásárlókból törzsvásárlók, CRM-mel

A Marketing Commandó kutatásából kiderült, amit már eddig is mindenki sejtett: egyre nagyobb az online verseny, ezáltal drasztikusan nehezül az új vevők szerzése. Ez azt jelenti, hogy minden eddiginél többet…

Tovább olvasom

A családi vállalkozás, ami köröket ver a konkurenciára

A CRM sokaknak a nagyvállalati értékesítés fogalmával egyenlő, de ma már egyre több kis vállalkozás ismeri fel az ebben rejlő lehetőségeket. Marjai Gábor, EcoSoft Kft. ügyvezetője azt tűzte ki célul,…

Tovább olvasom
1 30 31 32 33 34 84