Ügyfélvisszajelzések felhasználása

Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje

Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

A legújabb változtatások a készletkezelőben

Láthatóak a termék előzményei Szeretné nyomon követni, hogy mi történik a termékekkel, és ki végezte el a változtatásokat? Mostantól a termék adatlapján megtalálhatóak az előzmények. (tovább…)

Tovább olvasom

MiniCRM Készletkezelő 1.0 a számlázó modulban

Próbáld ki az alábbi fejlesztéseket! (tovább…)

Tovább olvasom

Gmail bővítmény – 4 új funkcióval frissült

Új adatlapot vehetsz fel, akkor is, ha már van egy meglévő adatlap az e-mail címhez társítva. A további átláthatóság érdekében újítottuk a Select project mezőket is. Mostantól nem csak az…

Tovább olvasom

Címkék importálása

Mostantól címkéket is lehet importálni, akár céghez, akár személyhez. Az Excel táblázat fejlécében meg kell adni, hogy Cég:Címke, és/vagy Személy1:Címke, attól függően, hogy mihez szeretnénk importálni. Az Excel táblázat soraiban,…

Tovább olvasom

2 ropogósan friss funkció

1. Mit kezdj egy céghez vagy személyhez kötődő dokumentummal? Veled is előfordult már, hogy egy keretszerződést vagy külön megállapodást akartál egy konkrét céghez vagy személyhez feltölteni? Eddig kicsit macerásan ugyan,…

Tovább olvasom

Push Notifications – avagy légy mindig képben!

Kerülj képbe azonnal, ha egy munkatársad felvesz neked egy teendőt! mi kell hozzá? hogy vegyenek fel (vagy rakjanak át rád) teendőt a munkatársakmotiváció, hogy ne a "struccpolitikát" válaszd és akarj…

Tovább olvasom
1 34 35 36 37 38 86