
Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje
Közzétéve: 2025. 09. 04.
/
Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
A B2B értékesítés speciális fajtája, ha olyannak próbálsz eladni, akinek nincs szüksége arra, hogy a terméke sok kollégának megfeleljen. Viszont minden fillér sokkal inkább számít a kisvállalkozók számára, mint egy…
Rengeteg kezdő cég és KKV számára gondot jelent, hogy ki vezesse a marketingjüket. Bár sokszor mondják, hogy a marketing és a zene az a két szakma, amihez mindenki ért, a…
A munka és magánélet közötti határvonal meghúzása egyre nehezebb. A munkahelyeken elvárás, hogy mindenki mindig elérhető legyen, magasabbak az előírt számok, és a munka elvesztése miatti félelem az oka, hogy…
Új embert bevonni a csapatodba mindig érzékeny dolog. Figyelned kell arra, hogy hozzáértő munkaerőt vegyél fel, aki emberileg is jól kiegészíti a csapatodat, lelkes a munkával kapcsolatban, és nagyon tanulékony.…
Hogyan juttasd el a szoftveredről az információkat a közönségednek: hideghívásokkal, közvetlen értékesítéssel, partnerekkel? Érdemes lehet elsősorban freemium értékesítéssel kezdeni – a felhasználásért cserébe pedig kérj visszajelzést. Innen már tudni fogod,…
A vállalkozások mindennapi működése során a cash flow és a ROI számai a legfontosabbak: ez garantálja a cég túlélését. Azonban a hosszú távú siker és gyarapodás záloga az, ha emellett…