Cégépítők - Berszány Tibor - Bertis

A garázsból indulva építettünk egy több milliárdos cégóriást – Berszány Tibor, Bertis

Ebben az epizódban Egerszegi Krisztián beszélget Berszány Tiborral, a Bertis Group alapítójával és vezérigazgatójával, aki a húsiparban elért sikerein keresztül mutatja meg, mit jelent hosszú…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Hogyan találd meg az iparágad network brókereit és befolyásolóit?

Minden üzletnek megvannak ezek a szereplői: akik mindenkit ismernek, mindenről tudnak, és akikre mindenki hallgat. Ajánlásaikkal növelni tudják a céged hírnevét és márkaértékét, segíthetnek jelentőségteljes online jelenlétet kiépíteni, sőt, fontos…

Tovább olvasom

Hogyan legyél eredményes főnök?

Abban a pillanatban, amikor beosztottaid, esetleg alkalmazottaid lesznek, kikerülsz a komfortzónádból. Ez egy új helyzet, amire a legtöbben azonban a már bevált viselkedésmódokat alkalmazzák továbbra is – próbálnak ugyanúgy viselkedni…

Tovább olvasom

Hogyan fejlesztheted a vállalkozói éned?

Egy cég legnagyobb erőforrása és értékteremtő képessége az ott dolgozók tudása. A vállalkozás beindításakor a startupper tudása és hozzáértése a cég legfontosabb értéke. A befektetők számára is ez lesz a…

Tovább olvasom

Leárazás vagy márkahűség?

Márkahűség: az érzelmi kötődés egy felismerhető, könnyen beazonosítható entitáshoz, ami garantálja, hogy a vásárlók visszatérnek, hogy nálad költsék el a pénzüket. A vevők a lehető legjobb minőséget akarják a legjobb…

Tovább olvasom

MiniCRM tippek a hatékony vevőszerzéshez

Leskó Norbert, a MiniCRM alapítója a II. Magyar Marketing fesztiválon osztotta meg tapasztalatait, 2015 várható üzleti trendjeit a résztvevőkkel. Összegyűjtöttük egy bejegyzésbe az elhangzott tippeket, hogy azokat ne csak a konferencia résztvevői…

Tovább olvasom

A tavalyi év botránya: Schwarzenegger. A sikeres válságkommunikáció 4 titka

A következő posztot a 2015-ös MVM Siker-nap szervezői írták, akik tanulva az előző szervező csapat hibájából megosztják, hogy hogyan lehet rosszul kezelni egy válság kommunikációt, illetve hogyan lehet jól csinálni…

Tovább olvasom
1 46 47 48 49 50 87