
Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje
Közzétéve: 2025. 09. 04.
/
Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Ha senki sem hallott a termékedről, nehéz értékesíteni. A PR - sajtó és nyilvánosság - nagy szerepet tölt be minden startup életében, segíthet sokkal gyorsabban elérni a célokat, legyen az…
Mit tehetsz akkor, ha felismered a networking fontosságát, de a gondolatától is kiver a víz? Egy jól felépített networktől nő az üzleted értéke, networking közben értékes információkhoz és visszajelzésekhez juthatsz.…
Az első benyomás 7 másodperc alatt alakul ki - ha tárgyalásra mész, még gyakorlatilag a kabátodat sem vetted le, mikor a másiknak már - ha nem is tudatosan - de…
Az év során a legtöbb bevételt termelő vevőid igazán megérdemlik, hogy megemlékezz róluk az ünnepek idején. 1. Csak olyan ajándékot adj, amit Te is szívesen fogadnál. A legtöbb ember örül,…
A Black Friday amerikai hagyomány. Minden évben a hálaadást követő pénteken tartják, amikor a kereskedők hatalmas kedvezményekkel, gyakran a haszonkulcsuk rovására próbálják becsalogatni a vevőket az üzletekbe. Ez a nap…
Te tudod, hogy a terméked miben különbözik, és miért jobb a konkurenciádétól - azonban egyre több vevőnek már csak az ár számít. Ez a viselkedés vezet ahhoz, hogy ma már…