Ügyfélvisszajelzések felhasználása

Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje

Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Startup PR

Ha senki sem hallott a termékedről, nehéz értékesíteni. A PR - sajtó és nyilvánosság - nagy szerepet tölt be minden startup életében, segíthet sokkal gyorsabban elérni a célokat, legyen az…

Tovább olvasom

Hogyan válj networking profivá?

Mit tehetsz akkor, ha felismered a networking fontosságát, de a gondolatától is kiver a víz? Egy jól felépített networktől nő az üzleted értéke, networking közben értékes információkhoz és visszajelzésekhez juthatsz.…

Tovább olvasom

Testbeszéd az értékesítésben

Az első benyomás 7 másodperc alatt alakul ki - ha tárgyalásra mész, még gyakorlatilag a kabátodat sem vetted le, mikor a másiknak már - ha nem is tudatosan - de…

Tovább olvasom

Ajándékok a legjobb vevőidnek

Az év során a legtöbb bevételt termelő vevőid igazán megérdemlik, hogy megemlékezz róluk az ünnepek idején. 1. Csak olyan ajándékot adj, amit Te is szívesen fogadnál. A legtöbb ember örül,…

Tovább olvasom

Fekete Péntek: Rommá vásároltuk magunkat

A Black Friday amerikai hagyomány. Minden évben a hálaadást követő pénteken tartják, amikor a kereskedők hatalmas kedvezményekkel, gyakran a haszonkulcsuk rovására próbálják becsalogatni a vevőket az üzletekbe. Ez a nap…

Tovább olvasom

Hogyan NE engedj az áradból tárgyalások során?

Te tudod, hogy a terméked miben különbözik, és miért jobb a konkurenciádétól - azonban egyre több vevőnek már csak az ár számít. Ez a viselkedés vezet ahhoz, hogy ma már…

Tovább olvasom
1 51 52 53 54 55 86