
Luxusautó árát fizette a domainért – megérte? A 7 milliárdos pelenka.hu alapítója: Csereklei Zoltán
Közzétéve: 2025. 04. 23.
/
Csereklei Zoltán vállalkozói életútja kiváló példája annak, miként lehet a korai kudarcokból tanulva, tudatos stratégiai gondolkodással és bátor, néha szokatlannak tűnő döntésekkel sikeres céget építeni.…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
A KKV-s vállalkozók és cégvezetők pontosan tudják, hogy az automatizmusokon alapuló marketinggel mennyi időt, erőforrást, azaz pénzt lehet megtakarítani és más hasznosabbra fordítani. Az automatizmusok élharcosai az űrlapok, hiszen olyan…
Vegyünk górcső alá 6+1 olyan hibát, melyeket gyakran megtalálunk céges weboldalakon. Céges weboldalunkat több módon is elkészíthetjük: kiadhatjuk profi szakembernek a munkát, illetve magunk is megpróbálkozhatunk egy-egy ingyenes és csupán…
A lezárás és a főzés összefüggéseit nézzük meg a mai videoban. Mi köze a spenótnak az elfelejtett értékesítési lehetőségekhez? http://youtu.be/frQnkwmwOr8
Hogyan tudjuk megteremteni cégünkben azt a környezetet, amiben folyamatosan fejlődhetnek a munkatársak? Mivel tudjuk garantálni azt, hogy a módszereink, és ezzel a cégünk minden területe egyre magasabb színvonalt érjen el?
Több cikkel foglalkoztunk már a céges blogok és oldalak tartalmi aspektusával, ám ha van már tartalmunk, akkor annak hatékony megosztása közel olyan fontos lehet, mint maga az anyag összeállítása. Bizonyára…
Az előző, űrlapokról készült video kapcsán többen is érdeklődtek, hogyan lehet javítani a konverzión. Összeszedtünk pár tippet ami segíthet. http://www.youtube.com/watch?v=GfciBTBiLEo