Cégépítők - Berszány Tibor - Bertis

A garázsból indulva építettünk egy több milliárdos cégóriást – Berszány Tibor, Bertis

Ebben az epizódban Egerszegi Krisztián beszélget Berszány Tiborral, a Bertis Group alapítójával és vezérigazgatójával, aki a húsiparban elért sikerein keresztül mutatja meg, mit jelent hosszú…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

A sikeres érdeklődő és vevőkezelés titkai

A MiniCRM tanácsadóival készített interjúnk másik alanya Bencze Attila, akitől többek között megtudhatjuk, miért nem áll meg az élet a MiniCRM-nél, ha egy kolléga nyaralni megy, milyen folyamatokon megy keresztül…

Tovább olvasom

Tippek a CRM rendszer sikeres bevezetéséhez

Következő két blogbejegyzésünkben a MiniCRM tanácsadóival készített rövid interjúból többek között megtudhatjuk, miért hasznos a CRM,  hogyan érdemes bevezetni egy CRM rendszert, hogyan segíti a MiniCRM a csapatmunkát és arról…

Tovább olvasom

Csupán egyetlen kattintás az adatmódosítás!

A legújabb MiniCRM-ünk segítségével az ügyfeleink részére kiküldött emailek tartalmában már olyan linkeket - úgynevezett adatmódosító hivatkozásokat - is elhelyezhetünk, amelyek, ha rákattintanak azokra a címzettek, automatikusan módosítják az érintett…

Tovább olvasom

A MiniCRM integrációja weboldalunkkal, avagy az űrlapok

MiniCRM-ünk a webes felületein keresztüli adatkezelési szolgáltatása mellett lehetőséget biztosít arra is, hogy űrlapokat használva, csupán néhány kattintással összeköthessük rendszerünket honlapunkkal. Ezáltal pedig még hatékonyabbá tehetjük az információáramlást ügyfeleink, céges…

Tovább olvasom

5+1 tipp a hatékonyabb munkavégzéshez

Munkánk során a számítógép előtt ülve bizonyára több programmal, szoftverrel, alkalmazással és persze az Internettel is kapcsolatba kerülünk napi feladataink elvégzése alatt. Az viszont nem mindegy, mennyire hatékony a munkavégzésünk.…

Tovább olvasom

Automatizmusokkal az (üzleti) élet is könnyebb

Projekt alapú MiniCRM rendszerünkben a follow-upot (utánkövetést) alkalmazva, automatizmusok segítségével motiválhatjuk ügyfeleinket az üzleti folyamatokban való előrelépésre, és figyelmeztethetjük munkatársainkat az ügyfelekkel kapcsolatos feladataik elvégzésére is. Mindezt teljesen automatikusan, emberi…

Tovább olvasom
1 81 82 83 84 85 87