A garázsból indulva építettünk egy több milliárdos cégóriást – Berszány Tibor, Bertis
Közzétéve: 2025. 12. 03.
/
Ebben az epizódban Egerszegi Krisztián beszélget Berszány Tiborral, a Bertis Group alapítójával és vezérigazgatójával, aki a húsiparban elért sikerein keresztül mutatja meg, mit jelent hosszú…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
A MiniCRM-ben lehetőségünk van az egyes modulokhoz kapcsolódó dokumentumainkat tárolni, valamint előre legyártott sablon emaileket és teendőket kiküldeni ügyfeleinknek, illetve magunknak és munkatársainknak. 1. Dokumentumkezelés Dokumentumot lehetőségünk van minden egyes modulba feltölteni, annak…
Az előző bejegyzésünkben leírtaknak megfelelően a MiniCRM bevezetésének kezdeti lépéseivel folytatjuk a blogsorozatunkat, mely a következő lépéseket foglalja magában. 1. Új ügyfél felvétele Első lépésként vigyünk fel néhány ügyfelet az “Új ügyfél” gombbal, akikkel…
Blogsorozatunk ezen részében részletesen is bemutatjuk legújabb ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerünket, valamint kitérünk annak alapvető funkcióira. Mi a MiniCRM? A legújabb projekt alapú, webes felületen elérhető, folyamatosan rendelkezésre álló ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerünk, amely minden felhasználója számára…
Mielőtt hozzálátnánk legújabb rendszerünk bemutatásához, mindenképpen tisztáznunk kell bizonyos alapvető fogalmakat, melyek elengedhetetlenek egy CRM rendszer működésének megértéséhez. Akkor most lássuk az egyes fogalmakat és azok meghatározásait. Mi is az a…
A hét folyamán indítjuk el legfrissebb blog sorozatunkat, melyben lépésről lépésre haladva mutatjuk be ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerünket, a MiniCRM-et. Az egyes bejegyzéseken keresztül minden kedves érdeklődő nyomon követheti az online CRM bevezetésének…