Újabb szakmai, online marketing témakört feldolgozó cikksorozatot indítunk, melyben a céges közösségi médiahasználatot fogjuk górcső alá venni. A következő 7 cikkben megvizsgáljuk, hogy miért is van szükség a közösségi oldalak…
Minden üzletnek megvannak ezek a szereplői: akik mindenkit ismernek, mindenről tudnak, és akikre mindenki hallgat. Ajánlásaikkal növelni tudják a céged hírnevét és márkaértékét, segíthetnek jelentőségteljes online jelenlétet kiépíteni, sőt, fontos…
Abban a pillanatban, amikor beosztottaid, esetleg alkalmazottaid lesznek, kikerülsz a komfortzónádból. Ez egy új helyzet, amire a legtöbben azonban a már bevált viselkedésmódokat alkalmazzák továbbra is – próbálnak ugyanúgy viselkedni…
Egy cég legnagyobb erőforrása és értékteremtő képessége az ott dolgozók tudása. A vállalkozás beindításakor a startupper tudása és hozzáértése a cég legfontosabb értéke. A befektetők számára is ez lesz a…
Márkahűség: az érzelmi kötődés egy felismerhető, könnyen beazonosítható entitáshoz, ami garantálja, hogy a vásárlók visszatérnek, hogy nálad költsék el a pénzüket. A vevők a lehető legjobb minőséget akarják a legjobb…
Leskó Norbert, a MiniCRM alapítója a II. Magyar Marketing fesztiválon osztotta meg tapasztalatait, 2015 várható üzleti trendjeit a résztvevőkkel. Összegyűjtöttük egy bejegyzésbe az elhangzott tippeket, hogy azokat ne csak a konferencia résztvevői…