A napokban élesítettük egy új fejlesztésünket, mely segítségével a MiniCRM-ben tárolt adatainkat már a GMail-ben is elérhetjük. Egy Rapportive nevű beépülő modul rövid és egyszerű telepítése után már használhatjuk is…
Ahhoz, hogy egy CRM rendszer bevezetése sikeres legyen és valóban ki tudjuk használni minden funkcióját, be kell tartanunk bizonyos szempontokat. Az alábbiakban megismerkedhetünk a CRM rendszer bevezetésének 5 legfontosabb alapszabályával,…
Korábbi - Google Analytics használatáról szóló - blogbejegyzésünkhöz is kapcsolódik az a tesztelési eljárás, melynek lényege, hogy többféle verzió közül a teszt végén kiválaszthatjuk a leghatékonyabbat. Tesztelhetjük a weboldalunk egy-egy…
Giller Tamás, az erp-blog szerkesztője nemrég letesztelte a MiniCRM-et, melyről írt szakmai véleményét ezúton is köszönjük. Tamás a teszt során részletesen kitért a MiniCRM erősségeire, de megosztotta velünk azokat a…
Ügyfélként biztosan Ön is elvárja egy cégtől, hogy odafigyeljenek Önre és mindent megtegyenek a zökkenőmentes együttműködésért. Szolgáltatóként Önnek is hasonló figyelmet kell szentelnie érdeklődőire, vevőire. Egyetlen apró hiba és az…
A 2012-et a MiniCRM-nél az új verziónkra történő átállásokkal zártuk, mely jelenleg is folyamatosan zajlik és folyamatosan dolgozzuk fel a visszajelzéseket. Tudjuk, hogy mint a legtöbb változás, a MiniCRM vezióváltása…