Ügyfélvisszajelzések felhasználása

Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje

Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

“Ez nem csak üzlet, ez család!” – Fazekas Zsolt és Bálint az Euronics Magyarországról

Cégépítők - Fazekas Zsolt és Bálint - Euronics

“Mindig azt a tudást kell megtalálni, ami a holnapután kérdéseire adja meg a választ” - Fazekas Zsolt és Bálint apa és fia, egyben Magyarország egyik legsikeresebb családi vállalkozásának a vezetői.…

Tovább olvasom

8 hasznos tipp a sikeres szájreklámhoz

Szájreklám

Vitathatatlan, hogy napjainkban a marketing terén az online megoldások dominálnak. Ez azonban nem jelenti törvényszerűen azt, hogy a régi jó módszerekről teljes mértékben le kéne mondanod. Sőt, a szájmarketing, vagy…

Tovább olvasom

„Rohadt nehéz volt!” – Semsei Rudolf, a Vakvarjú és a Budapest Party Service tulajdonosa

Semsei Rudolf - Cégépítők

„A Jóisten diót ad a kezünkbe, de azt nekünk kell feltörni” – Semsei Rudolf vendéglátósként több sikeres vállalkozás tulajdonosa, szerinte egyértelmű, hogy aki sikeres vállalkozó akar lenni, annak rengeteget kell…

Tovább olvasom

Muszáj változtatni, ha változik a piac, nem szabad ragaszkodni az üzleti tervhez – Bíró Roland

Cégépítők - Bíró Roland

„Amikor a lila köd elmegy és csak a munka van, akkor nagyok sokan feladják” – Bíró Roland jól ismeri a magyar startupok világát, hiszen alapítóként, befektetőként, tanácsadóként és mentorként egyaránt…

Tovább olvasom

Ezért hasznos egy CRM az ügyvédi irodádnak

Ügyvédi iroda CRM

Egy ügyvédi irodában mindig pörög az élet, és sokszor bizony a káosz válik uralkodóvá. Nem csoda ez, hiszen minden egyes ügy rengeteg dokumentumot, megjegyzendő határidőt és állandóan változó körülményeket vonz…

Tovább olvasom

„Aki nem látszik, az nem játszik. És kész.” – Kende-Hofherr Krisztina, személyes márkaépítés szakértő

Cégépítők - Kende-Hofherr Krisztina

„A tudásom meg a tapasztalatom eléggé hasznos sok helyen, de nem illek bele a nagy szervezetek rendszereibe, mert mindig csak a baj van velem” – vallott őszintén arról Kende-Hofherr Krisztina,…

Tovább olvasom
1 10 11 12 13 14 86