Azt hittük, a mobiltelefon csak játék, ma nem tudunk élni nélküle – Charaf Hassan, a BME rektora

Lehet-e egy libanoni faluból induló fiatalból Magyarország egyik legnagyobb egyetemének rektora? Ez az epizód egy rendkívüli emberi és szakmai történetet mutat be: Charaf Hassan, a…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Az új teendőkezelésről…

Ahogyan sokan láthattátok és láttátok is, nekikezdtünk a MiniCRM-ben lévő teendőkezelés megújításának. Ennek első lépése (nagyon sok lépés várható még), múlt héten meg is jelent a rendszerben. Sokan írtatok. Volt…

Tovább olvasom

Hatékony értékesítés kulcsa

Hogyan tud egy elfoglalt vezető felépíteni és működtetni egy versenyképes értékesítési csapatot? Legfontosabb a támogató munkakörnyezet, és az értékesítők menedzselése. Sajnos az nem elég, hogy felvetted az értékesítőt a céghez,…

Tovább olvasom

Érd el kitűzött céljaid az új évben!

Boldog és sikerekben gazdag új évet kíván a MiniCRM csapata! Az Óév búcsúztatása remek alkalom arra, hogy végiggondoljuk, mi történt az előző évben, milyen sikerek, kudarcok értek bennünket. Ilyenkor legtöbbünk…

Tovább olvasom

Értékesíts okosan III. – Elvesztett vevők

Cikksorozatunkban azzal foglalkozunk, hogy mely leadeknek érdemes a legtöbb időt szentelni, hogy cégünk a legtöbb profitot termelje. Az előző két posztban az értékesítők erőforrásainak beosztásáról írtunk. Az értékesítőknek elsősorban azokra…

Tovább olvasom

Értékesíts okosan II. – Aktivizáció

Cikksorozatunkban azzal foglalkozunk, hogy mely leadeknek érdemes a legtöbb időt szentelni, hogy cégünk a legtöbb profitot termelje. Az első részben arról volt szó, hogy Leskó Norbert szerint a legtöbb figyelmet…

Tovább olvasom

Értékesíts okosan I.

A legtöbb cég számára kérdés, hogy a vevői közül kire kell a legtöbb figyelmet fordítani. Ahány üzleti tanácsadó, annyi vélemény. Leskó Norbert, a MiniCRM vezérigazgatója megosztotta tapasztalatait azzal kapcsolatban, hogy…

Tovább olvasom
1 36 37 38 39 40 85