
Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje
Közzétéve: 2025. 09. 04.
/
Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Az utóbbi években látványosan nő a CRM rendszerek népszerűsége a magyar kis- és középvállalkozások körében, pedig korábban kevés vezető tartotta vállalkozása életében meghatározó szerepet betöltő eszköznek. A CRM rendszerek elterjedésével…
A vállalkozásod honlapját látogatók nagyrésze (körülbelül háromnegyede) nem vásárlási szándékkal keresi fel az oldalt, hanem csak valamilyen kérdésére keresi a választ. A CRM rendszer által támogatott “Lead nurturing” segítségével alacsony ráfordítással…
A magyar kis- és középvállalkozások általában szűkös költségvetéssel dolgoznak, amibe ritkán fér bele technológiai fejlesztés. A CRM rendszerekről ráadásul a KKV tulajdonosok nagyrésze azt gondolja, hogy nagyon sok pénzbe kerülnek, és egyébként…
Nyugodtan kijelenthetjük: minden cégvezető, tulajdonos többnyire az idő nyomása alatt van, miközben folyamatosan törekednie kell a költségek csökkentésére és a bevételek növelésére. Ki akarna egy újabb költségtételt felvenni az amúgy is…
Egyik új fejlesztésünk a webáruház tulajdonosoknak szól. Webshop modul segítségével vevőmegtartó, vevővisszahozó kampányokat építhetsz. Elérheted, hogy marketing költségeid aktív ügyfélbázis építésére tudd fordítani, ne csak egyszeri vásárlók szerzésére, hiszen a…
Cikksorozatunkban azzal foglalkozunk, hogy mely leadeknek érdemes a legtöbb időt szentelni, hogy cégünk a legtöbb profitot termelje. Az előző posztokban tárgyaltak szerint az értékesítőknek a legtöbb időt a már meglévő…