
Thaiföldről vezetem a magyar cégemet, 200 automatizmussal – Dr. Kertész Mihály, Artisan Marketing
Közzétéve: 2025. 09. 10.
/
Miért bonyolítjuk túl a marketinget? Mitől lesz egy kampány tényleg eredményes, és mi az, ami csak pénzégetés? Ebben az epizódban dr. Kertész Mihállyal, az Artisan…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Cikksorozatunkban azzal foglalkozunk, hogy mely leadeknek érdemes a legtöbb időt szentelni, hogy cégünk a legtöbb profitot termelje. Az előző posztokban tárgyaltak szerint az értékesítőknek a legtöbb időt a már meglévő…
Méred a lezárási arányt. Nézed az aktivitások számát összességében. Tudod mi a helyzet az új érdeklődőkkel. Mi a következő lépés? A következő lépés szerintünk, hogy tudd melyik adatlapon mikor volt…
Naponta több millió emailt küldtök ki MiniCRM-ből, sőt, többen kizárólag email marketingetek automatizálására vezettetek be MiniCRM-et. Megfigyelve titeket és hallgatva a visszajelzéseitekre építhetünk csak egy olyan rendszert, amely a legjobban…
Ahogyan sokan láthattátok és láttátok is, nekikezdtünk a MiniCRM-ben lévő teendőkezelés megújításának. Ennek első lépése (nagyon sok lépés várható még), múlt héten meg is jelent a rendszerben. Sokan írtatok. Volt…
Hogyan tud egy elfoglalt vezető felépíteni és működtetni egy versenyképes értékesítési csapatot? Legfontosabb a támogató munkakörnyezet, és az értékesítők menedzselése. Sajnos az nem elég, hogy felvetted az értékesítőt a céghez,…
Boldog és sikerekben gazdag új évet kíván a MiniCRM csapata! Az Óév búcsúztatása remek alkalom arra, hogy végiggondoljuk, mi történt az előző évben, milyen sikerek, kudarcok értek bennünket. Ilyenkor legtöbbünk…