Hogyan vett meg egy magyar céget egy 75 milliárd dolláros cégcsoport? – Kun Szabolcs, Arenim
Közzétéve: 2025. 12. 17.
/
A sikeres techcégek története szinte soha nem lineáris. Kun Szabolcs útja különösen jó példája annak, hogyan lehet kitartással, tanulással és folyamatos stratégiai tisztítással eljutni a…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Egyik új fejlesztésünk a webáruház tulajdonosoknak szól. Webshop modul segítségével vevőmegtartó, vevővisszahozó kampányokat építhetsz. Elérheted, hogy marketing költségeid aktív ügyfélbázis építésére tudd fordítani, ne csak egyszeri vásárlók szerzésére, hiszen a…
Cikksorozatunkban azzal foglalkozunk, hogy mely leadeknek érdemes a legtöbb időt szentelni, hogy cégünk a legtöbb profitot termelje. Az előző posztokban tárgyaltak szerint az értékesítőknek a legtöbb időt a már meglévő…
Méred a lezárási arányt. Nézed az aktivitások számát összességében. Tudod mi a helyzet az új érdeklődőkkel. Mi a következő lépés? A következő lépés szerintünk, hogy tudd melyik adatlapon mikor volt…
Naponta több millió emailt küldtök ki MiniCRM-ből, sőt, többen kizárólag email marketingetek automatizálására vezettetek be MiniCRM-et. Megfigyelve titeket és hallgatva a visszajelzéseitekre építhetünk csak egy olyan rendszert, amely a legjobban…
Ahogyan sokan láthattátok és láttátok is, nekikezdtünk a MiniCRM-ben lévő teendőkezelés megújításának. Ennek első lépése (nagyon sok lépés várható még), múlt héten meg is jelent a rendszerben. Sokan írtatok. Volt…
Hogyan tud egy elfoglalt vezető felépíteni és működtetni egy versenyképes értékesítési csapatot? Legfontosabb a támogató munkakörnyezet, és az értékesítők menedzselése. Sajnos az nem elég, hogy felvetted az értékesítőt a céghez,…