
Luxusautó árát fizette a domainért – megérte? A 7 milliárdos pelenka.hu alapítója: Csereklei Zoltán
Közzétéve: 2025. 04. 23.
/
Csereklei Zoltán vállalkozói életútja kiváló példája annak, miként lehet a korai kudarcokból tanulva, tudatos stratégiai gondolkodással és bátor, néha szokatlannak tűnő döntésekkel sikeres céget építeni.…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Bencze Attila CRM-tanácsadó korábban már említett egyik fő üzenete az volt, hogy ne hagyjuk, hogy a nap úgy menjen el rajtunk, hogy azt sem tudjuk, mi történt egész nap, csak…
Bencze Attila MiniCRM tanácsadó már lassan hat éve van a cégnél. A „fejszeélezés” az egyik gyakran használt kifejezése – arra utal ezzel, hogy a cég attól nem fog fejlődni, ha…
Miután megnéztük, mi a vevőkapcsolat-menedzsment négy fő komponense, és ehhez a marketing hogyan járulhat hozzá, tippeket adunk arra, hogyan tisztázhatjuk cégen belül az értékesítési osztály feladatait, mit várhatunk el az…
Mindenkivel előfordult már, hogy egy hosszú nap után fáradtan ért haza, és mégis úgy érzi, semmit nem végzett el a feladatai közül. A legtöbb időt általában az emailezés viszi el.…
Az előző cikkekben mind a nemzetközi, mind a magyar közösségi média nagytestvéreiről beszéltünk. Cikkünk legújabb részében viszont már a kevésbé evidens szereplők jönnek: a rövid és tömör Twitter, valamint a…
Garantált tippek III – kosárérték növelése Az előző, garantáltan több bevételt eredményező tippek kapcsán már beszéltünk arról, hogy a visszatérő vevők megtöbbszörözhetik a bevételt, valamint hogy az árajánlatok hatékonyabb kezelése…