Cégépítők - Berszány Tibor - Bertis

A garázsból indulva építettünk egy több milliárdos cégóriást – Berszány Tibor, Bertis

Ebben az epizódban Egerszegi Krisztián beszélget Berszány Tiborral, a Bertis Group alapítójával és vezérigazgatójával, aki a húsiparban elért sikerein keresztül mutatja meg, mit jelent hosszú…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Újra itt a Telekom üzleti app versenye!

A Telekom nemzetközi Sikerfal versenyét múlt évben a MiniCRM nyerte meg - tíz millió forintos reklámkampánnyal, és rengeteg nemzetközi lehetőséggel együtt. Ebben az évben rajtatok a sor: a jelentkezéshez elég…

Tovább olvasom

Így építsd újjá a branded! Arculatváltás 4 lépésben

 Így építsd újjá a branded! Arculatváltás 4 lépésben Egy vállalkozás élete során folyamatosan fejlődik, és ehhez a fejlődéshez alkalmazkodnia kell. A fogyasztói igények vagy a cégstratégia változása miatt gyakran eljön…

Tovább olvasom

Mi tesz egy csapatot sikeressé?

Amikor a céged már eljutott arra a szintre, hogy embereket tudj felvenni, alapvető, hogy ne csak az adott személy képességeire fókuszálj, hanem lebegjen a szemeid előtt egy igazi csapat felépítése.…

Tovább olvasom

KKV közösségi média A-tól Z-ig 2. rész: alap tudáskészlet

KKV közösségi média cikksorozat

A tartalommarketingről és a különböző tartalomtípusokról már több cikket is írtunk itt a blog hasábjain, ám ennek ellenére a „social”, azaz a közösségi aspektusára szűkítve is érdemes végiggondolni a témakört.…

Tovább olvasom

Hogyan tedd az online fizetési folyamatodat minél egyszerűbbé és jövedelmezőbbé?

Ha Analytics-ben megnézed, a vásárlási folyamatot sokan már a fizetés előtt abbahagyják. Ez különösen bosszantó tud lenni, hiszen ez azt jelenti, hogy annyira már meggyőzte a potenciális vásárlót a terméked,…

Tovább olvasom

Új cikksorozat: KKV közösségi média A-tól Z-ig

A közösségi média KKV felhasználása - cikksorozat

Újabb szakmai, online marketing témakört feldolgozó cikksorozatot indítunk, melyben a céges közösségi médiahasználatot fogjuk górcső alá venni. A következő 7 cikkben megvizsgáljuk, hogy miért is van szükség a közösségi oldalak…

Tovább olvasom
1 45 46 47 48 49 87