
Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje
Közzétéve: 2025. 09. 04.
/
Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Abban a pillanatban, amikor beosztottaid, esetleg alkalmazottaid lesznek, kikerülsz a komfortzónádból. Ez egy új helyzet, amire a legtöbben azonban a már bevált viselkedésmódokat alkalmazzák továbbra is – próbálnak ugyanúgy viselkedni…
Egy cég legnagyobb erőforrása és értékteremtő képessége az ott dolgozók tudása. A vállalkozás beindításakor a startupper tudása és hozzáértése a cég legfontosabb értéke. A befektetők számára is ez lesz a…
Márkahűség: az érzelmi kötődés egy felismerhető, könnyen beazonosítható entitáshoz, ami garantálja, hogy a vásárlók visszatérnek, hogy nálad költsék el a pénzüket. A vevők a lehető legjobb minőséget akarják a legjobb…
Leskó Norbert, a MiniCRM alapítója a II. Magyar Marketing fesztiválon osztotta meg tapasztalatait, 2015 várható üzleti trendjeit a résztvevőkkel. Összegyűjtöttük egy bejegyzésbe az elhangzott tippeket, hogy azokat ne csak a konferencia résztvevői…
A tavalyi év botránya: Schwarzenegger. A sikeres válságkommunikáció 4 titka
Közzétéve: 2015. 02. 09.
/

A következő posztot a 2015-ös MVM Siker-nap szervezői írták, akik tanulva az előző szervező csapat hibájából megosztják, hogy hogyan lehet rosszul kezelni egy válság kommunikációt, illetve hogyan lehet jól csinálni…
Ahhoz, hogy a vevőid visszatérjenek, és a Te termékedet preferálják a versenytársaid termékeivel szemben, érzelmi kötődést kell kialakítanod bennük. Ha a termékedhez pozitív emlékeket kötnek, ha a használathoz, megvételhez kellemes…