Ügyfélvisszajelzések felhasználása

Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje

Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Hogyan legyél eredményes főnök?

Abban a pillanatban, amikor beosztottaid, esetleg alkalmazottaid lesznek, kikerülsz a komfortzónádból. Ez egy új helyzet, amire a legtöbben azonban a már bevált viselkedésmódokat alkalmazzák továbbra is – próbálnak ugyanúgy viselkedni…

Tovább olvasom

Hogyan fejlesztheted a vállalkozói éned?

Egy cég legnagyobb erőforrása és értékteremtő képessége az ott dolgozók tudása. A vállalkozás beindításakor a startupper tudása és hozzáértése a cég legfontosabb értéke. A befektetők számára is ez lesz a…

Tovább olvasom

Leárazás vagy márkahűség?

Márkahűség: az érzelmi kötődés egy felismerhető, könnyen beazonosítható entitáshoz, ami garantálja, hogy a vásárlók visszatérnek, hogy nálad költsék el a pénzüket. A vevők a lehető legjobb minőséget akarják a legjobb…

Tovább olvasom

MiniCRM tippek a hatékony vevőszerzéshez

Leskó Norbert, a MiniCRM alapítója a II. Magyar Marketing fesztiválon osztotta meg tapasztalatait, 2015 várható üzleti trendjeit a résztvevőkkel. Összegyűjtöttük egy bejegyzésbe az elhangzott tippeket, hogy azokat ne csak a konferencia résztvevői…

Tovább olvasom

A tavalyi év botránya: Schwarzenegger. A sikeres válságkommunikáció 4 titka

A következő posztot a 2015-ös MVM Siker-nap szervezői írták, akik tanulva az előző szervező csapat hibájából megosztják, hogy hogyan lehet rosszul kezelni egy válság kommunikációt, illetve hogyan lehet jól csinálni…

Tovább olvasom

Hogyan válts ki pozitív érzelmeket a vásárlóidból?

Ahhoz, hogy a vevőid visszatérjenek, és a Te termékedet preferálják a versenytársaid termékeivel szemben, érzelmi kötődést kell kialakítanod bennük. Ha a termékedhez pozitív emlékeket kötnek, ha a használathoz, megvételhez kellemes…

Tovább olvasom
1 45 46 47 48 49 86