Ügyfélvisszajelzések felhasználása

Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje

Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Elindult az Office 365 integráció

Mostantól az Office 365-ös Outlook fiókodat is összekötheted MiniCRM-eddel – ehhez egy Office 365 és egy MiniCRM előfizetésre (vagy mindkettőből egy teszt fiókra) van szükséged. Az integrációt követően a kapcsolódó…

Tovább olvasom

Hogyan nevezd el a startupod?

Ha megvan az ötleted, amivel az elkövetkező 1-3-5 évben, vagy életed végéig foglalkoznál, ha már tudod, hogy milyen problémát oldana meg a terméked, hogy milyen lehetőségeid vannak a startupoddal, hogy…

Tovább olvasom

Hogyan maradj motivált?

Képzeld el, hogy vállalkozást vezetsz, és több csalódás is ér egymás után, vagy a dolgok nem úgy alakulnak, ahogy elképzelted. Vagy alkalmazott vagy, és egyszerűen annyira sok a feladatod, hogy…

Tovább olvasom

Hogyan éld túl a startupod első évét?

Ha folyamatosan arról olvasol statisztikákat, hogy a legtöbb startup még az első évben elbukik, vagy, hogy a legtöbb vállalkozó első startupja nem élhet túl tartósan, könnyű elkedvetlenedni. Bár az, hogy…

Tovább olvasom

B2B marketing trendek 2015-re

2014-ben láthattuk, mennyire gyorsan változnak a B2B vásárlási és marketing szokások. Mi az, amire a 2014-es fejlemények alapján 2015-ben számíthatunk? A B2B marketing egyre személyesebbé válik. Ahogy élesedik a szolgáltatók…

Tovább olvasom

2015 legnagyobb startup-lehetőségei

A technológia még mindig fénysebességgel fejlődik – két-három éve az Über sikere elképzelhetetlen lett volna. Összeszedtük azokat a „sláger” üzletágakat, amikben a következő startup-áttörések várhatók, amik majd megint megváltoztatják, hogy…

Tovább olvasom
1 47 48 49 50 51 86