Cégépítők - Csereklei Zoltán - pelenka.hu

Luxusautó árát fizette a domainért – megérte? A 7 milliárdos pelenka.hu alapítója: Csereklei Zoltán

Csereklei Zoltán vállalkozói életútja kiváló példája annak, miként lehet a korai kudarcokból tanulva, tudatos stratégiai gondolkodással és bátor, néha szokatlannak tűnő döntésekkel sikeres céget építeni.…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Testbeszéd az értékesítésben

Az első benyomás 7 másodperc alatt alakul ki - ha tárgyalásra mész, még gyakorlatilag a kabátodat sem vetted le, mikor a másiknak már - ha nem is tudatosan - de…

Tovább olvasom

Ajándékok a legjobb vevőidnek

Az év során a legtöbb bevételt termelő vevőid igazán megérdemlik, hogy megemlékezz róluk az ünnepek idején. 1. Csak olyan ajándékot adj, amit Te is szívesen fogadnál. A legtöbb ember örül,…

Tovább olvasom

Fekete Péntek: Rommá vásároltuk magunkat

A Black Friday amerikai hagyomány. Minden évben a hálaadást követő pénteken tartják, amikor a kereskedők hatalmas kedvezményekkel, gyakran a haszonkulcsuk rovására próbálják becsalogatni a vevőket az üzletekbe. Ez a nap…

Tovább olvasom

Hogyan NE engedj az áradból tárgyalások során?

Te tudod, hogy a terméked miben különbözik, és miért jobb a konkurenciádétól - azonban egyre több vevőnek már csak az ár számít. Ez a viselkedés vezet ahhoz, hogy ma már…

Tovább olvasom

Hogyan készíts megosztható tartalmat?

A legjobb marketing az, ha egy ismerősünk ajánl bizonyos terméket vagy szolgáltatást. A Facebook-kal ez odáig terjedt ki, hogy ma már egy-egy posztunkat nem csak mi, és nem csak rajongóinknak…

Tovább olvasom

Hogyan írj olyan emailt, amire válaszolnak?

A jó cold call-ról már sokat írtunk, azonban mi a helyzet, ha valakit nincs lehetőséged felhívni, és csak emailen keresztül tudod elérni - akár potenciális mentorral szeretnél kapcsolatba lépni, akár…

Tovább olvasom
1 49 50 51 52 53 84