Cégépítők - Csereklei Zoltán - pelenka.hu

Luxusautó árát fizette a domainért – megérte? A 7 milliárdos pelenka.hu alapítója: Csereklei Zoltán

Csereklei Zoltán vállalkozói életútja kiváló példája annak, miként lehet a korai kudarcokból tanulva, tudatos stratégiai gondolkodással és bátor, néha szokatlannak tűnő döntésekkel sikeres céget építeni.…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Hogyan dolgozz együtt új kollégákkal?

Megtaláltad a tökéletes munkatársat a cégedbe: gratulálunk! Miután bemutattad mindenkinek, esetleg közösen elmentetek ebédelni, vagy sörözni, eljön a munka ideje. De hogyan biztosíthatod azt, hogy a lehető leghamarabb a lehető…

Tovább olvasom

Így legyen jó KKV web stratégiája! (7. rész) – Gondolatébresztő

KKV web stratégia

Végére értünk a KKV méretű cégek web stratégiájával foglalkozó cikksorozatunknak. A következőkben összegezzük a leírtakat, valamint igyekszünk az alaptéziseket és összefüggéseket kiemelni. A cikksorozat célja nem volt más, mint hogy…

Tovább olvasom

7 ötlet az ünnepekre a B2B közösségi médiára

1. Hozd közelebb a céged az oldalad lájkolóihoz Ha megosztasz egy-két képet a karácsonyi/szilveszteri bulitokról, a vásárlóid közelebb fogják magukat érezni a cégedhez, hiszen arcot tudnak majd kapcsolni olyan emberekhez…

Tovább olvasom

Startup versenyek és konferenciák még idén

Nemzetközi Startup verseny és befektetői fórum Nemzetközi Startup versenyt és befektetői fórumot rendeznek Budapesten 2014.dec 2-án és 3-án. A fórumon a Dél-kelet Európában megrendezett nemzeti ötletverseny győztesei mutatják be fejlesztéseiket…

Tovább olvasom

Felkészült az oldalad a karácsonyi őrületre?

Ha webes üzleted van, a karácsonyi kampány akár az éves bevételed 60%-át is hozhatja. Mire figyelj a karácsony körüli időkben az oldaladdal kapcsolatban? Van különleges, karácsonyi promóciód? Karácsony körül érdemes…

Tovább olvasom

Hogyan osztályozd a leadeket?

Miután elindítod a vállalkozásod, (jó esetben) hamar lesz egy csomó e-mail címed és telefonszámod -hírlevél feliratkozók, azok, akik prospektust töltöttek le, esetleg telefonon, emailen érdeklődtek, vagy egy kampányodon vettek részt,…

Tovább olvasom
1 50 51 52 53 54 84