A garázsból indulva építettünk egy több milliárdos cégóriást – Berszány Tibor, Bertis
Közzétéve: 2025. 12. 03.
/
Ebben az epizódban Egerszegi Krisztián beszélget Berszány Tiborral, a Bertis Group alapítójával és vezérigazgatójával, aki a húsiparban elért sikerein keresztül mutatja meg, mit jelent hosszú…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Sokszor úgy érezzük, hogy hatalmas kiesést jelent, ha néha tartunk egy kis szünetet, pedig a valóságban sokkal produktívabbá válunk. Ahogy Mérő László fogalmazott nemrégiben egy előadása során: létfontosságú, hogy néha…
Amerikában évi 37 milliárd dollár veszteséget okoznak az eredménytelen, időpazarló meetingek. Mind ismerjük ezek jellemzőit: késve beeső kollégák, elhúzódó hozzászólások, viták, telefonon játszó munkatársak. Hogyan növelhetjük a meetingek hatékonyságát ennyi…
Harmadik részéhez érkezett a KKV cégeknek szánt web stratégiával foglalkozó cikksorozatunk. Miután átvettük az alapokat, mélyebben beleástuk magunkat a tartalom fontosságába, ezúttal a céges weboldalunk usability, azaz a használhatóságának fontosságát…
A stratégiai vezetés során átgondolt taktikákkal kommunikálsz egy jövőképet az egész cég felé. A jó stratégiai vezető menedzseli, motiválja, és meggyőzi a kollégáit, hogy ugyanezért a jövőképért dolgozzanak hatásosan együtt.…
Az irodai kultúra: azon viselkedések, irányelvek, eljárások, szokások összessége, amik a cégedet jellemezik. Ha pozitív az irodai kultúra,az alkalmazottak szeretnek bejárni, és produktívabbak - egyszerűen azért, mert boldogabbak, megbecsültebbnek érzik…
Carnegie 1936-ban kiadott „Hogyan szerezzünk barátokat és befolyásoljuk az embereket” című könyve eddig csak angolul több, mint 30 millió példányban kelt el, és még ma is évi több százezer példányt…