
Luxusautó árát fizette a domainért – megérte? A 7 milliárdos pelenka.hu alapítója: Csereklei Zoltán
Közzétéve: 2025. 04. 23.
/
Csereklei Zoltán vállalkozói életútja kiváló példája annak, miként lehet a korai kudarcokból tanulva, tudatos stratégiai gondolkodással és bátor, néha szokatlannak tűnő döntésekkel sikeres céget építeni.…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Az Email-marketing az egyik leggazdaságosabb KKV marketingeszköz. Olcsóbb és könnyebb mérni a hatékonyságát, mint a hagyományos (offline) marketing megoldásokét. És ha mindezt még egy megfelelő platformon - CRM rendszerben -…
Amikor megértettük annak a jelentőségét, hogy miért fontos cégünkben megfelelően kezelni az ügyfeleket, "CRM éretté" vált a cégünk. Egy CRM rendszer kiválasztásakor rengeteg szempontot kell figyelembe vennünk, de ha sikerült…
A céghez érkező új munkatárs felvételekor - ha munkaköre alapján a CRM rendszerben is dolgoznia kell majd - az alábbi teendőket kell elvégeznünk: Helyezzük el az új munkatársat a “CRM…
A MiniCRM naptár integációja után már mobiltelefonunk címjegyzékét is szinkronizálhatjuk a MiniCRM-mel, így ha egy ügyfél telefonál, látható lesz a neve és akár egyetlen kattintással eljuthatunk a hívás naplóból a…
Az erp-blog legutóbbi MiniCRM-tesztjéről írt cikk óta számos változáson esett át a rendszerünk. Ahogy az akkori cikkében írta Giller Tamás: "Amiben még lehet erősíteni az az ügyfélszolgálat és a projektmenedzsment…
A MiniCRM-ben lehetőségünk van az érdeklődőinkhez, ügyfeleinkhez tartozó dokumentumok feltöltésére, tárolására és kiküldésére is. Az ügyfeleink adatlapjaira történő fájl típusú mező felvételével például árajánlatot, szerződést vagy számlát is feltölthetünk, nyilvántarthatunk…