Cégépítők - Csereklei Zoltán - pelenka.hu

Luxusautó árát fizette a domainért – megérte? A 7 milliárdos pelenka.hu alapítója: Csereklei Zoltán

Csereklei Zoltán vállalkozói életútja kiváló példája annak, miként lehet a korai kudarcokból tanulva, tudatos stratégiai gondolkodással és bátor, néha szokatlannak tűnő döntésekkel sikeres céget építeni.…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Emlékeztető automatizmus: „Holnap találkozunk!”

A legtöbb cégnél valamilyen apropóból sor kerül személyes találkozásra az ügyfelekkel, partnerekkel. Ha ez egy előre megbeszélt időpontban van, akkor érdemes az időpont és helyszín visszaigazolásán túl emlékeztetőt is küldeni…

Tovább olvasom

Az értékesítési folyamat és az értékesítési tölcsér

Valószínű, hogy az értékesítési tölcsér fogalmával mindenki találkozott már, aki értékesítéssel foglalkozik. Ez valóban egy tölcsérként funkcionál: a lényege, hogy láthatjuk, az értékesítési folyamat kezdetekor, a tölcsér tetején bekerülő potenciális…

Tovább olvasom

Értékelések, visszajelzések gyűjtése automatikusan

Előző bejegyzésünkben érintőlegesen már foglalkoztunk a vevői visszajelzések gyűjtésével. Akkor egy munkatársi teendő felvételével automatizáltuk ezt az egyszerű folyamatot: Rendelés teljesítése >> Visszajelzések gyűjtése >> 4 nappal később teendő munkatársnak,…

Tovább olvasom

Visszajelzések gyűjtése a vevőktől

Mindenki szereti elmondani a véleményét az őt érintő dolgokról, így ügyfelünk biztosan értékelni fogja, ha - miután a megrendelt termék rendben megérkezett hozzá - bizonyos idő elteltével felhívjuk és rákérdezünk,…

Tovább olvasom

Házhozszállítás kiértesítésének automatizálása

Miután ügyfelünk megrendelte és kifizette a terméket, a házhoz szállítást várja. Írjunk neki egy levelet, melyben értesítjük a pénz megérkezéséről, közöljük a házhoz szállítás várható idejét, és biztosítsuk arról, hogy…

Tovább olvasom

Ügyfélszolgálati bejelentések kezelése ügyfélkapu segítségével

Megújult ügyfélszolgálat modul A megújult ügyfélszolgálat modul segítségével kezelhetjük az emailben, weben és telefonon beérkezett kérdéseket, hibabejelentéseket. Egy-egy újonnan beküldött kérdés, hibabejelentés a MiniCRM-ben egy-egy új adatlapot jelent az ügyfélszolgálat…

Tovább olvasom
1 71 72 73 74 75 84