Cégépítők - Berszány Tibor - Bertis

A garázsból indulva építettünk egy több milliárdos cégóriást – Berszány Tibor, Bertis

Ebben az epizódban Egerszegi Krisztián beszélget Berszány Tiborral, a Bertis Group alapítójával és vezérigazgatójával, aki a húsiparban elért sikerein keresztül mutatja meg, mit jelent hosszú…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Állítson ki számlát 2 perc alatt a MiniCRM számlázójával!

Friss ropogós hír: Elindult a MiniCRM új számlázója a MiniCRM-be integrált számlázó termékként! Az online számlázó program segítségével tehát komplett megoldást is tudunk kínálni azoknak, akik egy rendszerben szeretnék kezelni…

Tovább olvasom

Mit lehet tenni, hogy előrébb jussunk a Google-ban?

A Google robotjai igen összetett módon értékelik az oldalakat, melyek alapján rangsorolni fognak a keresőben egy adott szóra, szóösszetételre. Ezek az algoritumsok természetesen „top secret” kategóriába tartoznak, melyeket a programozók…

Tovább olvasom

Miért éri meg több honlapot üzemletetni?

  Nem vagyunk egyformák, sem mint szolgáltató, sem mint vásárló. Míg a vásárló a személyisége és igényei szerint fog dönteni, valószínűleg Ő nem fog változtatni a szokásain, addig mi szolgáltatók,…

Tovább olvasom

Ne elégedjen meg átlagos ügyfélszolgálattal!

Ön mikor találkozott igazán kiváló ügyfélszolgálattal utoljára? És tudja miért volt ez más, mint a többi? A válasz egyszerű: mert olyan ügyfélkezelési stratégiát alkalmaznak, ami nem elégszik meg csak a…

Tovább olvasom

Az elégedett ügyfél a legjobb reklám

Ügyfelekkel mindenki foglalkozik. Árajánlatot adunk, telefonálunk, az üzletbe betérő érdeklődőt megszólítjuk, kiszolgálunk, kiszállítunk, tárgyalásra járunk. Csak nem mindegy, mindezt hogyan csináljuk. Ugye Önnek sem mindegy, hogy korábbi vevői tovább ajánlják-e a cégét…

Tovább olvasom

Hogyan veszítsünk el egy ügyfelet 30 nap alatt?

Amióta a MiniCRM-nél dolgozom és látom, hogy milyen lehetőségek rejlenek az ügyfélkezelésben, fokozottan érzékeny vagyok arra, hogyan kezelnek engem más cégek, mint vevőt. :) Egy személyes tapasztalatomat fogom most megosztani,…

Tovább olvasom
1 72 73 74 75 76 87