A COVID alatt nulla, mára 3 milliárd forint a bevétel – Tatár György, HotelPremio Group
Közzétéve: 2025. 10. 22.
/
Mi kell ahhoz, hogy valaki több mint húsz éve a vendéglátásban dolgozva ma is növekedjen? Ebben az epizódban Tatár György, a HotelPremio Group alapítója és…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Ön mikor találkozott igazán kiváló ügyfélszolgálattal utoljára? És tudja miért volt ez más, mint a többi? A válasz egyszerű: mert olyan ügyfélkezelési stratégiát alkalmaznak, ami nem elégszik meg csak a…
Ügyfelekkel mindenki foglalkozik. Árajánlatot adunk, telefonálunk, az üzletbe betérő érdeklődőt megszólítjuk, kiszolgálunk, kiszállítunk, tárgyalásra járunk. Csak nem mindegy, mindezt hogyan csináljuk. Ugye Önnek sem mindegy, hogy korábbi vevői tovább ajánlják-e a cégét…
Amióta a MiniCRM-nél dolgozom és látom, hogy milyen lehetőségek rejlenek az ügyfélkezelésben, fokozottan érzékeny vagyok arra, hogyan kezelnek engem más cégek, mint vevőt. :) Egy személyes tapasztalatomat fogom most megosztani,…
A SlickText.com idén készült felmérése szerint a Facebook posztok 12%-át, a Twitter bejegyzések 29%-át olvassák el, és míg az emailek 20%-át nyitják csak meg, addig az SMS-ek 98%-át elolvassák az…
Szinte havi rendszerességgel hallani a nagyvilágban különböző adathalász (phishing) átverésekről. A támadások fő célpontjai a népszerű közösségi oldalak (Facebook, Twitter, Youtube), az e-kereskedelmi cégek (pl. PayPal), az internetbankos felületek, email…
Céges és privát GMail felhasználóként mostanában feltűnt, kedvenc hírleveleim egy ideje “eltűntek” a szemem elől. A Google ugyanis új funkciókkal bővítette szolgáltatását, így a beérkező leveleinket már automatikusan szortírozza. Bizonyára…