Cégépítők - Csereklei Zoltán - pelenka.hu

Luxusautó árát fizette a domainért – megérte? A 7 milliárdos pelenka.hu alapítója: Csereklei Zoltán

Csereklei Zoltán vállalkozói életútja kiváló példája annak, miként lehet a korai kudarcokból tanulva, tudatos stratégiai gondolkodással és bátor, néha szokatlannak tűnő döntésekkel sikeres céget építeni.…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

MiniCRM naptár integráció

Legújabb fejlesztésünknek köszönhetően már integrálhatjuk a MiniCRM-et az általunk használt naptár programmal, így akár mobiltelefonunkon (iPhone, Android) vagy számítógépünkön (OS X, Outlook) is kaphatunk emlékeztetőt egy-egy teendőről. Mit tud? a…

Tovább olvasom

Hogyan kezeljük hatékonyan a kifogásokat értékesítés közben?

Értékesítés közben biztosan mindenki hallott már kifogásokat potenciális ügyfeleitől. CRM rendszer segítségével automatikusan kezelhetjük a kifogások egy részét, illetve meg is előzhetjük őket. Első lépésként azt kell kiderítenünk, hogy mi…

Tovább olvasom

Mik egy jó CRM rendszer követelményei?

Egy CRM rendszer nagyon sokféle üzleti folyamat kezelésére alkalmazható. Bevezetés előtt azonban fontos tisztázni, hogy kinek milyen igényei, céljai vannak, mire is keres valójában megoldást. Az elérhető funkciók mellett más…

Tovább olvasom

Hogyan ismerjük fel az ideális vevőket?

Akkor lehet hatékony az értékesítésünk, ha olyan érdeklődőkre szánunk időt, akikből későbbiekben valóban lehet vásárló. Ennek érdekében végezzük el az érdeklődők előminősítését, hogy kideríthessük, a valódi vevők táborát erősítik-e. Az…

Tovább olvasom

MiniCRM – Rapportive integráció (CRM GMail-ben)

A napokban élesítettük egy új fejlesztésünket, mely segítségével a MiniCRM-ben tárolt adatainkat már a GMail-ben is elérhetjük. Egy Rapportive nevű beépülő modul rövid és egyszerű telepítése után már használhatjuk is…

Tovább olvasom

A CRM rendszer bevezetésének 5 alapszabálya

Ahhoz, hogy egy CRM rendszer bevezetése sikeres legyen és valóban ki tudjuk használni minden funkcióját, be kell tartanunk bizonyos szempontokat. Az alábbiakban megismerkedhetünk a CRM rendszer bevezetésének 5 legfontosabb alapszabályával,…

Tovább olvasom
1 74 75 76 77 78 84