Cégépítők - Berszány Tibor - Bertis

A garázsból indulva építettünk egy több milliárdos cégóriást – Berszány Tibor, Bertis

Ebben az epizódban Egerszegi Krisztián beszélget Berszány Tiborral, a Bertis Group alapítójával és vezérigazgatójával, aki a húsiparban elért sikerein keresztül mutatja meg, mit jelent hosszú…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Visszajelzések gyűjtése a vevőktől

Mindenki szereti elmondani a véleményét az őt érintő dolgokról, így ügyfelünk biztosan értékelni fogja, ha - miután a megrendelt termék rendben megérkezett hozzá - bizonyos idő elteltével felhívjuk és rákérdezünk,…

Tovább olvasom

Házhozszállítás kiértesítésének automatizálása

Miután ügyfelünk megrendelte és kifizette a terméket, a házhoz szállítást várja. Írjunk neki egy levelet, melyben értesítjük a pénz megérkezéséről, közöljük a házhoz szállítás várható idejét, és biztosítsuk arról, hogy…

Tovább olvasom

Ügyfélszolgálati bejelentések kezelése ügyfélkapu segítségével

Megújult ügyfélszolgálat modul A megújult ügyfélszolgálat modul segítségével kezelhetjük az emailben, weben és telefonon beérkezett kérdéseket, hibabejelentéseket. Egy-egy újonnan beküldött kérdés, hibabejelentés a MiniCRM-ben egy-egy új adatlapot jelent az ügyfélszolgálat…

Tovább olvasom

Költségek megoszlása hónap és költségtípus szerint

Korábbi blogbejegyzésünkben megosztott szűrő segítségével készítettünk egy olyan folyamatosan frissülő Google Dokumentum táblázatot, melyben mindig az aktuális időszak fizetendő ÁFA összegét láthatjuk. Ebben a bejegyzésünkben pedig bemutatjuk, hogyan készíthetünk -…

Tovább olvasom

Ajánlat utánkövetés automatizálása

Egy korábbi blogbejegyzésünkben bemutattuk, hogyan vehetik fel velünk egyszerűen a kapcsolatot az érdeklődőink, például ha ajánlatot szeretnének kérni tőlünk. Az ajánlatkérő űrlap elhelyezésével és a folyamat automatizálásával már elértük azt,…

Tovább olvasom

Profi módszer információgyűjtésre – 2. rész: Időpont jelentkezések kezelése

Korábbi blogbejegyzéseinkben elkezdtük tanulmányozni az adatmódosító hivatkozásokat, valamint az űrlapokat és egy konkrét példával szemléltettük, hogyan lehet egyszerűen bekérni például az érdeklődési területet érdeklődőinktől, úgy hogy az automatikusan módosításra is…

Tovább olvasom
1 75 76 77 78 79 87