Cégépítők - Berszány Tibor - Bertis

A garázsból indulva építettünk egy több milliárdos cégóriást – Berszány Tibor, Bertis

Ebben az epizódban Egerszegi Krisztián beszélget Berszány Tiborral, a Bertis Group alapítójával és vezérigazgatójával, aki a húsiparban elért sikerein keresztül mutatja meg, mit jelent hosszú…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Tudjon meg mindent a verzióváltásról – háttérinformációk és oktatás

A 2012-et a MiniCRM-nél az új verziónkra történő átállásokkal zártuk, mely jelenleg is folyamatosan zajlik és folyamatosan dolgozzuk fel a visszajelzéseket. Tudjuk, hogy mint a legtöbb változás, a MiniCRM vezióváltása…

Tovább olvasom

A weboldalak eredményességének mérése Google Analytics-szal

Mint ahogy az előző bejegyzésünkben is említettük, a céges weboldalak akkor eredményesek, ha azok bevételt termelnek a cégnek, azaz a cél, hogy minél több látogatóból ügyfél váljon. A célok eléréséhez…

Tovább olvasom

A céges weboldal elengedhetetlen elemei

Céges weboldalunk hatékony kialakításakor a tartalmi és a formai elemeknek is figyelmet kell szentelnünk. Akkor eredményes egy weboldal, ha az bevételt hoz a cégnek. Az elsődleges lépés a weboldal céljának…

Tovább olvasom

Fontos levelezéseit már ügyféladatlapjaira is továbbíthatja

Archiválja legfontosabb emailjeit MiniCRM-ben! Így ügyfelek adatlapjain követhetőek a lényegesebb levelezések. Az email archiválást a lehető legegyszerűbb módon, néhány kattintással elvégezhetjük.   Miért jó ez? Legfontosabb levelezéseinket learchiválhatjuk, így azok…

Tovább olvasom

Mobil MiniCRM okostelefonon és táblagépen

Október 29-től immáron hivatalosan is elérhető a MiniCRM mobil verziója. Ehhez pedig nem kell mást tennünk, mint okostelefonunk vagy táblagépünk böngészőjében megnyitni a www.minicrm.hu oldalt és a [Mobil MiniCRM Belépés]…

Tovább olvasom

Hibafeltárást és rendszerfejlesztést támogató használhatósági teszt volt a múlt héten

Ahhoz, hogy minőségi, mindenki számára érthető szoftvert fejleszthessen cégünk, szükséges a felhasználók visszajelzése és a készülő rendszer folyamatos tesztelése olyan emberek által, akik nem rendelkeznek szakmai IT ismeretekkel, viszont annál…

Tovább olvasom
1 79 80 81 82 83 87