A garázsból indulva építettünk egy több milliárdos cégóriást – Berszány Tibor, Bertis
Közzétéve: 2025. 12. 03.
/
Ebben az epizódban Egerszegi Krisztián beszélget Berszány Tiborral, a Bertis Group alapítójával és vezérigazgatójával, aki a húsiparban elért sikerein keresztül mutatja meg, mit jelent hosszú…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
A legújabb MiniCRM rendszerünk nem csak vállalkozásunk üzleti folyamataihoz, hanem cégünk részlegeihez is teljes mértékben képes igazodni. Mindez az egymástól elkülönülő, mégis egyetlen webes felületen keresztül menedzselhető moduloknak köszönhető, melyeken…
A legújabb, projekt alapú MiniCRM-ünkben számos kritérium kombinációja alapján szűrhetünk le hasznos következtetéseket cégünk működéséről az adatlapok mezőiben nyilvántartott adatok alapján. Megvizsgálhatjuk, melyek azok a marketingcsatornák, amelyekbe érdemes még több…
A legújabb MiniCRM használatával végre elfelejthetjük az unalmas gépelést, azt, hogy ugyanazt a szöveget sokadik alkalommal is újra meg újra le kell írnunk. A rendszerben létrehozható, saját cégünk arculatához igazítható…
A legtöbb cég nem ismeri fel azt a lehetőséget, hogy ha az első vásárlás után kellő figyelmet fordít a vevőire, akkor azok visszatérő vevővé válhatnak, ezáltal újraértékesítésből is pénzhez juthat…
Adatlapjainkat - a különféle mezőkben nyilvántartott adatok alapján - bármilyen szűrési feltételek szerint csoportosíthatjuk, attól függően, hogy számunkra éppen mi a fontos. Mindegy, hogy a 30 és 45 év közötti,…
Legújabb MiniCRM rendszerünkben a speciális, valamint egyedi adatokat mezőkben tart(hat)juk nyilván, melyeket az adott modulon belüli adatlapokon érhetünk el. Ezen mezők: kiemelt szereppel bírnak az adatlapok csoportosításában, személyre szóló üzenetekbe…