
Garázscégből a 80 milliárdos bevételig és a nemzetközi vállalatig: Tibor Dávid, a Masterplast elnöke
Közzétéve: 2025. 06. 04.
/
Mi képes egy garázscéget tőzsdén jegyzett nemzetközi vállalattá formálni? Milyen belső hajtóerő, milyen kockázatvállalás és milyen tanulási folyamat segít eljutni a kezdeti raklapos kiszállításoktól a…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
A hét folyamán indítjuk el legfrissebb blog sorozatunkat, melyben lépésről lépésre haladva mutatjuk be ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerünket, a MiniCRM-et. Az egyes bejegyzéseken keresztül minden kedves érdeklődő nyomon követheti az online CRM bevezetésének…