Miután megnéztük, mi a vevőkapcsolat-menedzsment négy fő komponense, és ehhez a marketing hogyan járulhat hozzá, tippeket adunk arra, hogyan tisztázhatjuk cégen belül az értékesítési osztály feladatait, mit várhatunk el az…
Mindenkivel előfordult már, hogy egy hosszú nap után fáradtan ért haza, és mégis úgy érzi, semmit nem végzett el a feladatai közül. A legtöbb időt általában az emailezés viszi el.…
Az előző cikkekben mind a nemzetközi, mind a magyar közösségi média nagytestvéreiről beszéltünk. Cikkünk legújabb részében viszont már a kevésbé evidens szereplők jönnek: a rövid és tömör Twitter, valamint a…
Garantált tippek III – kosárérték növelése Az előző, garantáltan több bevételt eredményező tippek kapcsán már beszéltünk arról, hogy a visszatérő vevők megtöbbszörözhetik a bevételt, valamint hogy az árajánlatok hatékonyabb kezelése…
Garantált tippek II – Hatékonyabb árajánlat-kezelés Mindenki számára ismerős helyzet: találunk egy céget, ami valóban megfelel minden igényünknek, akikkel szívesen kötnénk üzletet. Mikor azonban árajánlatot kérünk tőlük, a válasz napokig…
Április 28-án 45-en vettek részt a MiniCRM tesztelőknek szóló workshopunkon. A workshopot Juhász Attila MiniCRM-tanácsadó, a 2009-és Év Marketingese (Marketingcommando) tartotta. A délelőtt folyamán Attila három olyan stratégiát mutatott be,…