Így legyen jó KKV web stratégiája! (5. rész) – Közösségi média

Web stratégia: közösségi oldalak

A teljes web stratégia kialakításával foglalkozó cikksorozatunk aktuális részében a közösségi média csatornáit állítjuk csatasorba. Átvesszük, hogy a web stratégia egyik fontos elemét hogyan tudjuk tervezetten, stratégiai szinten vállalkozásunk mellé…

Tovább olvasom

Öt ötletes reklám 2014-ből

Jonah Berger, a Wharton Egyetem professzora szerint öt faktor befolyásolja, mennyire lesz hatásos egy-egy reklám: Társadalmi érték: hogyha az adott történet megosztása jobb színben tüntet fel minket (okosabbnak, érdekesebbnek tűnünk…

Tovább olvasom

Hogyan eszközölj változásokat a cégeden belül?

Rengeteg okod lehet arra, hogy változtatnod kelljen a céges filozófián, a bevett gyakorlatokon, vagy akár a céged stratégiáján. Elképzelhető, hogy a Minimum Működéképes Termékedre nem az a visszajelzés érkezett, amit…

Tovább olvasom

A 10 legjobb Facebook elemző szoftver

A Facebook a második legnépszerűbb márka volt 2013-ban Magyarországon, havonta 5 millió ember használta az oldalt aktívan. Így aztán ésszerű, ha vállalkozásodat Facebookon keresztül is próbálod népszerűsíteni. Azonban ahhoz, hogy…

Tovább olvasom

“Amit nem mérsz, az biztos hanyatlik”: Kontrolling a MiniCRM segítségével

A MiniCRM funkcióit millió és egy módon használhatod fel. Megyeri Domonkos, az Öntapadó Címke Nyomtatás (http://OntapadoCimkeNyomtatas.hu) alapítója 2012 februárja óta használja a MiniCRM-et. Esettanulmányában arról mesél, hogy hogyan fejlesztette ki…

Tovább olvasom

Megtakarítási tippek startupok számára

Akármennyi befektetéshez is jutsz hozzá, valószínűleg kétszer annyit is el tudnál költeni. Ezért a vállalkozásod számára nagyon fontos, hogy minden lehetséges utat végiggondolj, hogy hol spórolhatnál - és költhetnél többet…

Tovább olvasom