Bankkártyás fizetés

Ha bankkártyával szeretnéd kiegyenlíteni a MiniCRM előfizetésed, akkor ezt az Előfizetés oldalon tudod beállítani.

  1. Győződj meg róla, hogy számlázási adataid be vannak állítva (előfizetés oldal bal oldalán)
  2. Válaszd ki a “Bankkártyás fizetés”-t, és add meg a bankkártya adataidat.
  3. Válaszd a Megrendelés/Mentés gombot és ezentúl élvezd, hogy se átutalási költség, se fizetéssel eltöltött idő nem terhel téged többet. A MiniCRM a Braintree-vel való együttműködés keretében erről a bankkártyáról fogja automatikusan levonni az adott időnként neked kiállított számlák összegét (előfizetési díj + esetleges kickstart, sms költségek), amit az általunk kiállított (a rendszerben) és számodra kiküldött (emailben) számlával tudsz ellenőrizni.

Amit még érdemes tudnod:

  • Braintree kezeli a tranzakciót, így rajtunk keresztül természetesen semmilyen kártya adatod nem megy át és nem is tároljuk őket. A Braintree a Paypal leányvállalata, mely a kimondottan biztonságos bankkártyás fizetésekre specializálódott.
  • Ha a bankkártyás fizetés mellett döntesz, akkor minden felmerülő költségedet mi automatikusan levonjuk a kártyádról (ezek lehetnek: előfizetés, kickstart és a használaton alapuló költségek pl. sms), így neked nem kell ezzel tovább foglalkozni. Természetesen ezentúl is látod tételesen a rendszerben (kiállított számlán) milyen költségeid voltak, egyszerűen csak gyorsabbá, olcsóbbá és kényelmessebbé tettük a fizetést!
  • Bankkártyákat nem kezelünk, mindig a legutoljára megadott kártyádat használjuk. Ha nincs megadva bankkártya, de azzal szeretnél fizetni, akkor a mentés előtt egy felugró ablakban kérjük el az adatokat.
  • Itt találod, milyen típusú kártyákat fogad el a Braintree: https://www.braintreepayments.com/features/credit-cards
  • Bankod átváltási árfolyamából adódóan (amit mi nem ismerünk) lehet kis eltérés a számlán szereplő és a ténylegesen terhelt összeg között.
  • Ne aggódj, ha a bankkártyás fizetést választod, akkor akár sikeres akár sikertelen terhelés történik a kártyádon, mi azonnal küldünk neked róla emailt, így nem csak a rendszerben látod számláid státuszából a történteket, hanem emailben is jelezzük neked!