Bankkártyás fizetés

Az előfizetésedhez állíthatsz be bankkártyás fizetést. A MiniCRM a Braintree-vel való együttműködés keretében erről a bankkártyáról fogja automatikusan levonni az adott időnként neked kiállított számlák összegét (előfizetési díj + esetleges kickstart, sms költségek), amit az általunk kiállított, rendszeredben látható és emailben kiküldött számlával tudsz ellenőrizni. Így se átutalási költség, se fizetéssel eltöltött idő nem terhel téged többet.

A fogyasztás alapú tételek (pl. cégjelző szolgáltatás, SMS-ek) mindig egy-egy hónapra kerülnek számlázásra utólag, akkor is, ha éves előfizetésben vagy. Ilyen helyzetben nagyon jó megoldás a bankkártya használata, mivel így év közben sincs gondod ezek utalására.

Bankkártyás fizetés beállítása

A következő lépésekhez adminisztrátori jogosultság szükséges!

1.) Kattints jobb felül a fogaskerék ikonra, majd az Előfizetésre.

2.) Győződj meg róla, hogy számlázási adataid be vannak állítva.

3.) Válaszd ki a Bankkártyát a Fizetési módnál.bankkártyás fizetés beállítása

Bankkártya megadása ismétlődő fizetéshez

Ezzel a módszerrel egyszer kell csak megadnod a bankkártyád adatait, és a későbbiekben a MiniCRM számlák összege automatikusan levonásra kerül a kártyáról.

Amit érdemes tudnod:

  • Braintree kezeli a tranzakciót, így rajtunk keresztül természetesen semmilyen kártya adatod nem megy át és nem is tároljuk őket. A Braintree a Paypal leányvállalata, mely a kimondottan biztonságos bankkártyás fizetésekre specializálódott.
  • Ha az ismétlődő bankkártyás fizetés mellett döntesz, akkor minden felmerülő költségedet mi automatikusan levonjuk a kártyádról (ezek lehetnek: előfizetés, kickstart és a használaton alapuló költségek pl. sms), így neked nem kell ezzel tovább foglalkozni. Természetesen ezentúl is látod tételesen a rendszerben (kiállított számlán) milyen költségeid voltak, egyszerűen csak gyorsabbá, olcsóbbá és kényelmessebbé tettük a fizetést!
  • Bankkártyákat nem kezelünk, mindig a legutoljára megadott kártyádat használjuk. Ha nincs megadva bankkártya, de azzal szeretnél fizetni, akkor a mentés előtt egy felugró ablakban kérjük el az adatokat.
  • Itt találod, milyen típusú kártyákat fogad el a Braintree: https://www.braintreepayments.com/features/credit-cards
  • Bankod átváltási árfolyamából adódóan (amit mi nem ismerünk) lehet kis eltérés a számlán szereplő és a ténylegesen terhelt összeg között.
  • Ne aggódj, ha a bankkártyás fizetést választod, akkor akár sikeres akár sikertelen terhelés történik a kártyádon, mi azonnal küldünk neked róla emailt, így nem csak a rendszerben látod számláid státuszából a történteket, hanem emailben is jelezzük neked!

1.) Kattints a Bankkártya megadása gombra, és add meg a bankkártya adataidat.

2.) Engedélyezd a két faktoros engedélykérést (bankonként különböző lehet).

Fontos!
Miután az ellenőrző kódot jóváhagytad, várnod kell néhány másodpercet, amíg megjelenik a zöld visszaigazoló szöveg a sikeres beállításról. Ezalatt ne kattints a bankkártya adatoknál lévő Mentés gombra. Ha nem várod meg, amíg ez az ablak magától eltűnik, a beállítás nem lesz sikeres.

3.) Mentsd el a beállításokat.

Manuális fizetés bankkártyával

Abban az esetben, ha egy-egy számlát külön szeretnél befizetni bankkártyával, vagy az automatikus bankkártyás fizetés valamiért sikertelen volt, az alábbi lépéseket kell követned:

1.) Kattints az oldal alján a számlához tartozó Fizetés gombra.

2.) Add meg a bankkártya adataidat.

Fontos!

Mentés gombra csak egyszer kattints! Ezután várnod kell néhány másodpercet, amíg megjelenik a zöld visszaigazoló szöveg a sikeres beállításról. Ha viszont közben másodszor is rákattintanál a Mentésre a beállítás nem lesz sikeres.

3.) Engedélyezd a két faktoros engedélykérést (bankonként különböző lehet).