
Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje
Közzétéve: 2025. 09. 04.
/
Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Remek árak, gyors szállítás, megbízható szakemberek. Olyan előnyök ezek, melyeket unos-untalan olvashatunk kismillió cég ajánlatában. Az ügyfelek nem veszik komolyan őket, nem is hisznek ezeknek a szavaknak, hiszen tudják, hogy…
Nincs olyan, hogy bukás, csak folyamatban lévő siker – Szekeres Viktor – a Gloster story
Közzétéve: 2023. 05. 17.
/

„Nagyon megváltoztak a tőzsdére lépési körülmények 2020 óta. Mi egy olyan időszakban csatlakoztunk, amikor pénzbőség volt. Jelenleg a kockázatmentes befektetéseknek annyira magas a kamata, hogy nehéz a pénzpiacot rávenni arra,…
Mióta világ a világ, minden cégnek fontos a szájhagyomány. Vagyis az, hogy az emberek, ügyfelek jó véleménnyel legyenek a termékünkről, szolgáltatásunkról, brandünkről, és ajánlják azt másoknak. Ez persze fordítva is…
420 millió árbevételből 160 millió nyereség, mégis miért adná el a cégét? – Pál Zoltán – ALH Consulting
Közzétéve: 2023. 05. 03.
/

„Fel tudunk mutatni olyan üzleti eredményt, ami sokaknak vonzó. Ennek ellenére nem vagyunk eladási kényszerben” – osztotta meg velünk gondolatait Pál Zoltán az ALH Consulting alapítója, a Cégépítők Podcast visszatérő…
„Tudtuk az elejétől, hogy mi nem egy magyar sztorit szeretnénk. Egy olyan céget akarunk építeni, olyan terméket, amit bárhol a világon tudnak használni” – osztotta meg Györkő Zoltán a kezdeti…
1990 óta mindannyian tudjuk, hogy az élet 8 óra munkából, 8 óra pihenésből és 8 óra szórakozásból áll. Az elmúlt években azonban az lett a fő kérdés, hogy hetente hány…