Ügyfélvisszajelzések felhasználása

Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje

Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Eladtam a cégem, de pár hónap múlva visszavettem – Megyeri Domonkos

Megyeri Domonkos - Cégépítők

„Én az a típusú ember vagyok, aki először megépíti a kerítést, és csak a biztonságos terepre lép ki a komfortzónájából” – osztotta meg vállalkozói hozzáállását Megyeri Domonkos, a Cégépítők Podcast…

Tovább olvasom

A cég digitalizálásának legfontosabb lépései

cég digitalizálás

Alighanem lehetetlen olyan céget találni idehaza, amelyik valamilyen mértékben ne esett volna át digitális transzformáción az elmúlt években, évtizedekben. Az élet egyszerűen mindenkit rákényszerített, hogy új technikákat tanuljon meg, és…

Tovább olvasom

Startupból nemzetközi exit, avagy a Starschema sikertörténete – Csillag Péter

Csillag Péter - Cégépítők

„Próbáltunk olyan céget csinálni, amiben nincsenek rossz példák” – fogalmazta meg a Starschema alapításának kulcsgondolatát Csillag Péter, a Cégépítők Podcast aktuális vendége. A Starschema egy egyszerű startupként indult, ám hatalmas…

Tovább olvasom

15 dolog, ami nélkül nem lehet jól működő szervezetet építeni – Marketing Fesztivál Különkiadás

„A legdrágább kincsünk az időnk” – ezzel a felütéssel kezdte előadását Egerszegi Krisztián, a MiniCRM tulajdonosa és a Cégépítők Podcast alapítója és műsorvezetője a Marketing Fesztiválon. Ebből a rendhagyó epizódból…

Tovább olvasom

7+1 pro tipp az ügyfél-elégedettség növeléséhez

ügyfél-elégedettség

Nem hívtak fel a megbeszélt időpontban, lehetetlen volt őket elérni e-mailben, semmibe vették a panaszomat, késve érkezett meg a rendelés – csupa mindennapos, teljesen átlagos ügyfélpanasz egy random cégnél. Vajon…

Tovább olvasom

ÚJ: Felhasználók kezelése

Miért nem lehet lekapcsolt felhasználót törölni a MiniCRM-ben? Tudjuk, hogy ez a kérdés sok ügyfelünkben felmerül, így elkészítettünk egy videót, amiben a felhasználók kezelése minden praktikáját bemutatjuk. Egy friss fejlesztés…

Tovább olvasom
1 14 15 16 17 18 86