
Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje
Közzétéve: 2025. 09. 04.
/
Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
„Én az a típusú ember vagyok, aki először megépíti a kerítést, és csak a biztonságos terepre lép ki a komfortzónájából” – osztotta meg vállalkozói hozzáállását Megyeri Domonkos, a Cégépítők Podcast…
Alighanem lehetetlen olyan céget találni idehaza, amelyik valamilyen mértékben ne esett volna át digitális transzformáción az elmúlt években, évtizedekben. Az élet egyszerűen mindenkit rákényszerített, hogy új technikákat tanuljon meg, és…
Startupból nemzetközi exit, avagy a Starschema sikertörténete – Csillag Péter
Közzétéve: 2023. 03. 22.
/

„Próbáltunk olyan céget csinálni, amiben nincsenek rossz példák” – fogalmazta meg a Starschema alapításának kulcsgondolatát Csillag Péter, a Cégépítők Podcast aktuális vendége. A Starschema egy egyszerű startupként indult, ám hatalmas…
15 dolog, ami nélkül nem lehet jól működő szervezetet építeni – Marketing Fesztivál Különkiadás
Közzétéve: 2023. 03. 14.
/

„A legdrágább kincsünk az időnk” – ezzel a felütéssel kezdte előadását Egerszegi Krisztián, a MiniCRM tulajdonosa és a Cégépítők Podcast alapítója és műsorvezetője a Marketing Fesztiválon. Ebből a rendhagyó epizódból…
Nem hívtak fel a megbeszélt időpontban, lehetetlen volt őket elérni e-mailben, semmibe vették a panaszomat, késve érkezett meg a rendelés – csupa mindennapos, teljesen átlagos ügyfélpanasz egy random cégnél. Vajon…
Miért nem lehet lekapcsolt felhasználót törölni a MiniCRM-ben? Tudjuk, hogy ez a kérdés sok ügyfelünkben felmerül, így elkészítettünk egy videót, amiben a felhasználók kezelése minden praktikáját bemutatjuk. Egy friss fejlesztés…