Ügyfélvisszajelzések felhasználása

Hallgatni arany: az ügyfélvisszajelzések ereje

Miért nem kattintanak az emberek a hirdetésemre? Miért nem konvertál a honlapom úgy, ahogy szeretném? Miért mennek el a cégtől folyamatosan az emberek? Olyan kérdések…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Egyszeri vásárlókból törzsvásárlók, CRM-mel

A Marketing Commandó kutatásából kiderült, amit már eddig is mindenki sejtett: egyre nagyobb az online verseny, ezáltal drasztikusan nehezül az új vevők szerzése. Ez azt jelenti, hogy minden eddiginél többet…

Tovább olvasom

A családi vállalkozás, ami köröket ver a konkurenciára

A CRM sokaknak a nagyvállalati értékesítés fogalmával egyenlő, de ma már egyre több kis vállalkozás ismeri fel az ebben rejlő lehetőségeket. Marjai Gábor, EcoSoft Kft. ügyvezetője azt tűzte ki célul,…

Tovább olvasom

Ismétlődő számlák és Google Spreadsheet szinkronició

Ismétlődő számlák Bármely vállalkozásnak lehetnek olyan számlái, amelyeket ismétlődően ki kell állítani. Erre nyújt megoldást az az új funkció, amely egy meglévő számla alapján újat generál, havi ismétléssel. (tovább…)

Tovább olvasom

Számlázós újdonságok

(tovább…)

Tovább olvasom

Újra elérhető az automata híváslog szinkronizálás

Újra szinkronizálhatóak a hívások a MiniCRM-be, hogy lásd melyik kolléga, mikor és mit beszélt egy-egy ügyféllel. (tovább…)

Tovább olvasom

Kanban és ajánlat e-mail sablon

Új kanban nézet a MiniCRM-ben Mostantól egyszerűen végigmozgathatod az adatlapokat a már felépített folyamatod lépésein. Egy adatlap = Egy cédula (vagy kártya, vagy ahogyan hívni szeretnéd. Mi főként kártyaként fogunk…

Tovább olvasom
1 33 34 35 36 37 86